• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Alexyss Elvredo.
    Ik kijk recht in Levi's ogen en glimlach bescheiden. Ik voel mijn wangen rood-rozeachtig kleuren van het blozen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    Ik kijk weg als ik Caroline met een grijnzend gezicht aan zie komen lopen. 'Jo, Caro' Zeg ik als ze naast me is gaan zitten. 'Vind je het een goed idee?' Vraag ik en hou Alexyss in mijn ooghoeken in de gaten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht onhoorbaar en kijk weer naar het zand. Ik begin weer met de tekeningen te vormen.

    Caroline Angelone.
    Ik kijk hem vragend aan. 'Wattes? Dat van?..' Ik geef een knik naar Alexyss.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Ik zet mijn telefoon uit en laat me achterover zakken en sluit mijn ogen.

    Levi Lahote.

    Ik zucht en rol even met mijn ogen. 'Neehee, het kampvuur' Zeg ik en kijk met een nogal dom gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Oke, het komt goed." zeg ik tegen Mitchel. "Ga je mee?" zeg ik en ren rustig naar naar kampvuur.

    [Dracy, kom alsjeblieft snel online!]

    [Ik ga der vandoor i think ;S ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    Ik rol met mijn ogen. 'Tuulijk. En, vraag haar gewoon mee uit,' zeg ik en ik frons.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Ik weet het niet.. Ik ben hier om te dansen. Lou zou wel voor haar gaan, maar ik ben Lou niet' zeg ik niet wetend dat Alexyss het kan horen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    Ik hoor de gezelligheid van het kampvuur en loop erheen. 'He, Fay' Zeg ik en ga naast haar zitten. 'Blijf je?' Fluister ik, want niet iedereen hoeft dat te weten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht en laat de kleine tak op de grond vallen. Ik luister ondertussen Caroline en Levi af.

    Caroline Angelone.
    'Kom op, Leev. Je kan ook dansen en haar voor jezelf nemen, dat kan.' Ik geef een klopje op zijn schouder. 'Probeer het. Je hebt haar al eens een keer in de steek gelaten, doe dat niet nog eens,' zeg ik voorzichtig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    "Tuurlijk blijf ik." fluister ik zachtjes en steek een stokje, met marshmallow in het vuur. "Wil je ook een marshmallow?" vraag ik en hou een zak marshmallows en stokjes voor haar.

    Levi Lahote.

    'Makkelijk gezegd dan gedaan' Zeg ik nadenkend en kijk weer naar het kampvuur. Waarom doen meiden er altijd zo makkelijk over? Waarom zeggen ze altijd dat je het toch moet proberen? Soms snap ik echt geen bal van meiden. De ene keer zijn ze zo hyper en melig als de pest, en de andere keer zijn ze zo sacherijnig als wat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke rivera.

    'Marshmallows hmm...' Denk ik en kijk naar haar gezicht. 'Oke, voor Fay' Denk ik en knik. 'Lekker' Zeg ik en kijk naar de marshmallow die ze op haar stokje prikt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'