• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    "Ik wil niet weg, maar ik heb zwaar het gevoel dat ik Danskamp voor Brooke verpest.." begin ik zachtjes.

    Mitchel Sawyer
    'Nee nee lBrooke trekt wel weer bij alsjeblieft ga niet weg.' Ik pakte met beide handen haar schouders vast.

    Fay Cooper.
    "Oke.. Ze draait wel weer bij. Maar het kan niet iedere keer zo zijn dat als ik over Anorexia praat, dat we ruzie hebben?" zeg ik en zucht zachtjes.

    Mitchel Sawyer

    'Je moet niet weg lopen voor je problemen Fay. Los het ket haar op'

    [En nu moet ik douchen, doegh!]

    Fay Cooper.
    "Oke, oplossen.. maar ik maak me gewoon zorgen om haar. Ze eet weinig en iedere keer als ik er iets van zeg, wordt ze kwaad, maar dat laat ze niet direct zien. En ze is al helemaal boos als ik in het bijzijn van andere over Anorexia praat.." zeg ik voorzichtig.

    [Nu ga ik echt. Doegh!]

    Adam Steps.

    Daar zit ik dan, met Louises lippen op de mijne, ik voel de drang om terug te zoenen en dat doe ik ook. Ik pak haar vast en zoen haar met liefde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    "Ik weet zeker dat jullie het wel kunnen oplossen." Ik kus haar wang en kijk haar bemoedegend aan. "Maar dan moet je wel hier blijven."

    Louise Broadwell.
    Ik voel me gelukkig, Adam vindt mij ook leuk! Ik weet helemaal zeker dat ik terug naar Danskamp ga en ik zie wel wanneer ik kan en mag dansen! Zachtjes sla ik mijn armen om zijn nek en wordt gedwongen om los te laten. Mijn lippen verlaten zijn lippen en ik haal adem.

    Fay Cooper.
    "Oke, ik blijf. En ik ga wel met Brooke praten en dan echt goed praten." zeg ik en glimlach.

    [Mededeling: Saartje (xTrustMex) kan vandaag niet online komen. Ze is te logeren bij een vriendin.]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 17:34 ]

    Adam Steps.

    "Wow." zeg ik zachtjes en kijk haar in haar ogen. "Ik vind je al leuk sinds de eerste dag. Alleen ik durfde het niet te zeggen." zeg ik en kijk haar nogsteeds aan, ondertussen pak ik haar hand vast. "Dus wat doe je?" Ik kijk haar met verliefde ogen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik moet even grinniken als ik hem verliefd zie kijken. "Ik blijf, zeker weten!' roep ik uitbundig en geef hem nog een kus.

    Adam Steps.

    [brb ben eten sorry.:(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Eet smakelijk!]

    Adam Steps.

    "Ik blijf, zeker weten!" Roept Louise uitbundig en geeft me nog een kus. "Gelukkig, echt we verzinnen iets." Glimlach ik, nogsteeds. "Al moet ik je bij elke dans dragen." Zeg ik en kus haar weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik begin te lachen. "Je wilt me bij elke dans dragen? Ik hou je eraan, hoor.." zeg ik tussen mijn lachbuien door.