• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Brooke Rivera.

    'Ik ben niet verlegen' zeg ik zachter dan bedoeld was en blijf naar het vuur kijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Okee.. ik ga wel zingen.. Maar dan moet het wel een nummer zijn die ik ken." zeg ik en prik een nieuwe marshmallow op mijn stokje.

    Louise Broadwell.
    Ik droom over Adam en verschijnt een glimlach op mijn gezicht.

    Levi Lahote.

    'Weet je of hij door is?' Vraag ik snel. 'Hij heeft niets gezegd en.. Oke, ik praat te snel he?' Lach ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Nou, ik was of ben, niet zo bevriend met hem." Ik word rood. "Ik weet het niet." Herstel ik me snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Oke,' Zeg ik en een zucht verlaat mijn mond. 'Hij heeft het wel eens over je gehad, dat je goed was. Alleen hij is gestopt met Jazz' Zeg ik en kijk naar haar terwijl ze gaapt. 'Owja, je wou net naar boven gaan toch?' Vraag ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waar is iedereen nu ? ;p

    [ Kampvuur, en werk met haakjes a.u.b als je OOC bent (: ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Zei hij dat ik goed was?" Ik kijk Levi aan. "uhm..." Zeg ik snel. "Weet je ook waarom hij gestopt is?" Vraag ik snel. Ik wel, ik weet waarom hij gestopt is...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    "Nou, Mitchel. Ik wil best zingen, ga je je gitaar nog halen?" vraag ik en haal mijn marshmallow uit het vuur en eet hem op.

    Louise Broadwell.
    Ik lig lekker te slapen.

    [Somemusic, wat vond je van me idee, die ik in je GB had gescherven?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Ja, tuurlijk weet ik dat. We zijn beste vrienden' Zeg ik. 'Hij is nu breakdancer en we free stylen heel vaak in de parkeergarages of in het bos'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steve Styles.

    Ik keek naar buiten. Er was een kampvuur! Ik snelde er heen. Iedereen zat er, en ik ging er omheen zitten. ' Hoi, ' grijnsde ik, en gluurde naar Quinty..

    [goede idee en zie je gb even.]

    Mitchel Sawyer

    Ik kom terug lopen samen met mijn gitaar. Ik ga naast Fay zitten en kijk haar aan. "Wat kun je zingen?"

    James Rhine

    "Hey." Zeg ik zacht terwijl ik naast Brooke ga zitten.

    Quinty Smith.

    "Oké." Glimlach ik. Laat ik maar niet vertellen wat er is met my en Conner. "Dus jullie zijn goede vrienden?" Vraag ik, hopelijk verraad mijn gezicht niks. "Hii, Steve!" Glimlach ik naar hem. Sh!t komt hy net als ik naar bed wil gaan. Ik kijk naar Levi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.