• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:42 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pendragon schreef:
    Ahw Poor Rose en Lisanne, ik kan James er ergens in pleuren als iemand een samenvatting wil maken?

    Vast wel, Yentl is net uit de begrafeniskamer, en Cassie + de rest zit er nog in. James kan dan bij Prim zijn, of zoiets dergelijks.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Misschien, maar je kan Cassie niet zien, want die is nog in de mist.
    Het principe is dat de kamer een kerkhof is, bedekt met dichte mist. Iedereen raakt elkaar kwijt in de mist en dan neemt de mist vormen aan van dierbaren die overleden zijn, die de persoon de schuld van hun dood geven. Even wat simpeler, Cassie's moeder zegt dat het Cassie's schuld is dat ze dood is en voor de andere personage's zijn dit andere mensen. De geesten kunnen niemand aanraken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Negeer mijn vorige posts maar. James kan wel bij Prim zijn en dan komen ze net aan bij de begrafeniskamer.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mkay ^^ dan maak ik nog even iets voor Cassie die naar buiten komt, en Laura komt wss ook niet meer dus dan haal ik Fayan en Saph er ook uit. Of wilden jullie graag nog door de mist en zo? Want dan blijven ze er nog eventjes in.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik wil door de mist. Whihi.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maar dan moet Yentl zolang wachten :[


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dan zoent Yentl de lucht opeens en doe gewoon iets dramaachtigs.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik stuur Dario wel op Yentl af dan, momentje ik ga schrijven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    James
    Hoelang heb ik wel niet geslapen, een week misschien wel een paar maanden.
    Ik kijk rond Lucas zie ik nergens, "Hallo" roep ik met een schorre stem.
    Stel dat iedereen al weg is en ze mij vergeten zijn dan ga ik hier dood en dan weet mijn moeder nooit wat mij overkomen is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Euh, weet je, ik ben compleet inspiratieloos. Sorry, Cassie gaat toch de mist uit, ze wachten dan nog wel op Fayan, Saph en Dario en dus ook op Prim en James.

    Cassie
    Het werd me teveel en dus deed ik wat ik mijn hele leven had gedaan als ik van streek was: ik zette het op een rennen. Dwars door de schimmen en de mist, met Aurora nog altijd in mijn armen geklemd. Na een tijdje kwam er een einde aan de witte deken die over alles heen lag, en ik zag Yentl staan. Opgelucht liep ik naar haar toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Ik hoor James' stem opeens hallo roepen en ik glimlach zwakjes.
    "James!" roep ik.
    "Waar ben je?" vervolg ik.
    Het lijkt me wel zo handig om dat te weten, want ik kan nu echt wel een persoon waarmee ik kan praten gebruiken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Yentl

    Een bos. Een vies, regenachtig, modderig bos. Waar was ik nú weer in beland?
    'Nou Snow, hoeveel moet er nog wel niet komen?' mompel ik binnensmonds.
    Ik kijk achterom, en zie Cassie aan komen lopen met Aurora in haar armen. Ik loop naar haar toe.
    'Snow weet wel hoe hij ons moet martelen. Wat een engerd,' zeg ik tegen haar, en kijk naar de modder waar ik in ben gevallen toen ik uit de mist struikelde. Gatverdarries, mijn hele kleding zit onder.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James
    "Dat weet ik ook niet" roep ik terug, "Wacht ik loop wel gewoon vooruit" vervolg ik en loop vooruit.
    Hoelang zit ik hier al en belangrijker waar is Aithne, ik voel hoe mijn voet achter iets blijft haken.
    Ik kijk naar de grond en kniel huilend neer bij het levenloze lichaam van Aithne, "Prim" roep ik gebroken en pak Aithne' koude hand vast.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cassie
    Huiverig knikte ik. Op dat moment kwam Dario de mist uit strompelen, zodra hij ons zag rende hij deze kant op. Hij zijn armen om me heen en hield me zo even vast. 'Hoeveel?' vroeg hij zachtjes. 'Negenenveertig.' Ook mijn stem is niet meer dan een gebroken fluisterstem. Ik heb ze niet bewust geteld, maar ze staan allemaal in mijn geheugen gegrift. Ik had ze zien sterven, had ze niet kunnen redden, maar als ik een betere dokter was geweest, als ik niet zo'n complete mislukkeling was geweest... Misschien dat ze dan nog hadden geleefd. 'Red je het?' vroeg mijn broer. Dat was een van de dingen die ik waardeerde aan hem. Hij vroeg niet of het ging, hij wist dat dat niet zo was en ook dat ik desondanks ja zou zeggen. Hij vroeg of ik nog door kon, of het goed genoeg ging. En toen ik ja antwoordde, was het geen leugen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Ik loop richting het geluid van de stem en bevries als ik Aithne's levenloze lichaam zie. Er rollen tranen over mijn wangen en ik plof neer op de grond.
    "Ze had nooit iets slechts gedaan," zeg ik.
    Ik veeg mijn tranen weg. Aithne zou vast willen dat we sterk zouden blijven en hieruit komen.
    "James! Kijk uit!" roep ik.
    Ik zie iets achter James en het lijkt op een oranje bal. Maar wanneer ik beter kijk, zie ik dat het een mutilant is. Is dit echt of een verbeelding!
    Ik haal mijn haren weg voor mijn ogen en kijk beter. De mutilant veranderd in iets, hij veranderd in een plasje bloed. Bang en onzeker loop ik naar het plasje bloed toe, ik raak het aan maar voel alleen maar de grond.
    "Er is niks om bang voor te zijn," zeg ik terwijl ik schaapachtig lach.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.