• liefords <3
    ik vraag me dus ff af waarom mensen een profiel foto pakken van een of ander scene model, maar in hun fotoboek gewoon foto's van hun zelf in hebben staan,,
    owkey sommige zijn onzeker maar als je toch gewoon je eigen foto's in je foto boek hebt staan wat is er dan nog om onzeker over te zijn ?
    je bent toch gewoon mooi wie je bent,,


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    x33 ff kijken ^^


    when words fail, music speaks.

    Ik wil gewoon een foto die opvalt, daarom dat ik geen foto van my neem. Maar een scene foto zou ik ook niet nemen voor op mn profiel, dat is heel onorigineel.


    Got up on the wrong side of life today

    Ik zie het probleem niet.
    Je mag zelf kiezen wat jij als profielplaatje wilt. Wat is er mis mee als je een scene als profiel plaatje neemt? Als hun dat willen laat hun dat doen. Ik zie het probleem niet ^^

    Ik weet btw wel wat je bedoelt hoor! ik zie het heel vaak, maar misschien vinden ze die foto's niet leuk als profielfoto, heeft niks met zelfvertrouwen te maken.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik weet het niet. Mijn foto's zijn soms best wel funny enzo, maar k vind ze gewoon niet mooi genoeg om als profiel foto te gebruiken. Hier heeft bjna iedereen een foto van een of ander model, en ik..nuja, mjn foto's zijn zowiezo van geen al te beste kwaliteit. Ik weet net goed of ze wel goed zjn voor op mijn profel...
    Zou wel willen..Maar..ben bang dat mensen me dan minder gaan mogen als ik me niet voordoe als iemand die scene is. Met een sceneplaatje wordt je geaccepteerd. En ik vind dat vreselijk. Maar het is nu eenmaal zo dat als je er geen hebt, mensen je minder gaan mogen. Dat IS gewoon zo. Het klinkt stom, maar geef toe..het IS zo!


    Moof

    Je kan ook via de webcam doen. Doe ik ook altijd.meteen goed en je maakt meteen een hele serie foto's.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik weet het niet. Mijn foto's zijn soms best wel funny enzo, maar k vind ze gewoon niet mooi genoeg om als profiel foto te gebruiken. Hier heeft bjna iedereen een foto van een of ander model, en ik..nuja, mjn foto's zijn zowiezo van geen al te beste kwaliteit. Ik weet net goed of ze wel goed zjn voor op mijn profel...
    Zou wel willen..Maar..ben bang dat mensen me dan minder gaan mogen als ik me niet voordoe als iemand die scene is. Met een sceneplaatje wordt je geaccepteerd. En ik vind dat vreselijk. Maar het is nu eenmaal zo dat als je er geen hebt, mensen je minder gaan mogen. Dat IS gewoon zo. Het klinkt stom, maar geef toe..het IS zo!


    Duss, mensen zouden mij minder mogen. Hmmmm


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik zet foto's van mijzelf alleen op Hyves, nergens anders. Ik weet niet..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een foto van mij als profielfoto xD

    Heb geen foto van mezelf omdat mijn foto's altijd zo saai en kleurloos zijn, en geen foto van een scenemodel omdat iedereen dat heeft.


    Sweet dreams will come true.

    liefords <3
    ik vraag me dus ff af waarom mensen een profiel foto pakken van een of ander scene model, maar in hun fotoboek gewoon foto's van hun zelf in hebben staan,,
    owkey sommige zijn onzeker maar als je toch gewoon je eigen foto's in je foto boek hebt staan wat is er dan nog om onzeker over te zijn ?
    je bent toch gewoon mooi wie je bent,,



    Wat kan jou het schelen? O_o


    -

    En er bestaat ook nog iets zoals; `Fotoboek?´


    -

    Ik heb daar gewoon geen zin voor xD
    Wéétje, als je een foto van jezelf als profielfoto neemt of in je fotoboek zet, wordt je wel ALTIJD bekritiseerd en dat HAAT ik gewoon -_-' Daarom zet ik liever niets dan dat ik 'mooi' of 'lelijk' ofzo krijg als kritiek. Dusj... En het is een site voor quizen! niet om jezelf voor te stellen.. x [m'n mening hé]


    What you see, is what you get.

    Ik heb MijZelf wel alsProfielfoto

    iedereen mag Zien Dat ik een Debiel Mens Ben =D

    ben dr zelfs trots op =D^^


    I solemny swear i am up to no good

    k heb gwn een foto van mezelf (en een vriendin op de achtergrond xD)

    :Y)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik weet het niet. Mijn foto's zijn soms best wel funny enzo, maar k vind ze gewoon niet mooi genoeg om als profiel foto te gebruiken. Hier heeft bjna iedereen een foto van een of ander model, en ik..nuja, mjn foto's zijn zowiezo van geen al te beste kwaliteit. Ik weet net goed of ze wel goed zjn voor op mijn profel...
    Zou wel willen..Maar..ben bang dat mensen me dan minder gaan mogen als ik me niet voordoe als iemand die scene is. Met een sceneplaatje wordt je geaccepteerd. En ik vind dat vreselijk. Maar het is nu eenmaal zo dat als je er geen hebt, mensen je minder gaan mogen. Dat IS gewoon zo. Het klinkt stom, maar geef toe..het IS zo!


    Je moet je gewoon niets aantrekken van die mensen! Mensen die een plaatje nemen van een scene en zeggen van 'ik ben dat' zijn FUCKING ZIELIG! Jij bent wie je bent & mensen moeten niet oordelen over je uiterlijk, innerlijk... Ik haat het ook dat de maatschappij is, maar ik heb me er gewoon overgezet. Nu draag ik wat ik wil en doe ik hoe ik ben. Niemand heeft iets te zeggen over mij, maar dan ook NIEMAND! Je moet gewoon jezelf wat meer vertrouwen inpraten en je proberen zelfzekerder op te stellen. Als je je zelfzekerder voordoet, gaan mensen je ook eerder mogen. Maar je moet zeker GEEN plaatje van scene zetten en zeggen 'dit ben ik' want als dat uitkomt, dan vindt iedereen je zielig & zullen ze je zeker niet meer mogen... Door leugens, en dat moet niemand hebben. [/Lizz heeft ook wéér eens gesproken. Ik hoop dat het je wat helpt..] Kus vr jou! X.


    What you see, is what you get.