• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    [Reading minds? :P]

    Quinty Smith.

    Ik schiet in de lach. "Kom anders op de kant, dan verslik je je ook niet en word je ook niet weggesleurt." Zeg ik en kijk hem speels aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( Hahahaha. Ja maar Quinty zegt dat ze niet wilt, dus werk gewoon verdomme mee, en zeg dat je wel wilt, krengetje. Je maakt het me wel erg lastig zo! Hhahahaha (A)(A) )

    Steve Styles.

    ' Ja, Mevrouw, ' zeg ik grijnzend tegen haar, en samen gaan we naar de kant. Ik merkte dat ze haar shirt nog steeds uit had. ' Je bent wel hartstikke mooi zo, ' zei ik zachtjes tegen haar.

    [Dat is expres want ze speelt met dubbele gevoelens. *kijkt grijnzend.*]

    [Sorry maar ik meot eten. :( daarna kom ik misschien weer, als jij er ook bent dan mkunnen we verder. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Jep ik ben er dan wel. ;) I'll be waiting for youuuu. (baby) )

    [Eten!]

    Mitchel Sawyer

    Ik lig languit naast Fay op het gras. Ik draai mijn hoofd en kijk haar met een glimlach aan. "Hey." Fluister ik zachtjes.

    Fay Cooper.
    "Hooi." fluister ik terug en kijk hem aan.

    Quinty Smith.

    "Half naakt en nat." Zeg ik en schiet in de lach. "Jij mag er ook wel wezen." Zeg ik en kijk hem uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    ' Dat vind ik juist sexy, ' zeg ik met een knipoog, en laat mijn ogen over heel haar lichaam rollen. Ik ga over haar heen hangen, en zoen haar langzaam. De kus wordt gepassioneerder, en ik deed mijn shirt uit. Ik deed een poging om haar bh uit te doen...

    [Wel rekening houden met regen twee hé. :P]

    Quinty Smith.

    Ik laat het toe, ik laat mijn hand over zijn borstkast gaan en kijk hem aan. Ik ben er denk ik wel klaar voor...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ AAAAAAAAAH. omg. Wat moet ik nu dan doen.. ]

    Steve Styles.

    Langzaam deed ik mijn broek uit, en gooide het kletsnatte ding op het zand. Nu was ik in alleen nog een onderbroek.. Van alles gebeurde daar van onderen... Hmm, ja.. Ik wou dit. Samen met haar..

    Quinty Smith.

    Ik bekijk Steve, ik begin te giechelen. Ik doe mijn natte broek uit en kijk naar hem. Geen woorden hebben we nog uitgewisselt, we snappen elkaar...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Mijn hand gleed in haar onderbroek, en langzaam griste die ik ook uit. Ik deed de mijnes uit. En de details... Die bewaarden we lekker voor ons twee.

    Quinty Smith.

    Nog nazoenend en lachend lagen we in het zand. "That was amazing." Zeg ik en kijk Steve verliefd aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik streelde haar rug. ' Dat was het zeker! ' grijnsde ik.

    [ Hebben ze nu een relatie of.. ? ]