• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    James Rhine

    Ik rek me uit en besluit dat het toch wel tijd is om op te staan. Ik stap uit bed om met wat kleren en een handdoek in de badkamer te verdwijnen. Ik zet de douche aan en word pas echt wakker als ik de warme stralen voel.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 20:10 ]

    Louise Broadwell.
    "Yes! Terug naar Danskamp, nu ben ik echt blij! Ook al kan ik niet dansen, ik wil weten hoe het gister was. Het kampvuur enzoo." zeg ik en merk dat er een verpleegster binnenkomt. Ik raap wat kleren bij elkaar en loop naar de douches. De verpleegster helpt me met douchen en kleren aantrekken. Snel eten ik en Adam nog wat en daarna wordt ik in een rolstoel naar de Ambulance gebracht. "Jullie mogen met de Ambulance terug." zegt de verpleegster en we gaan samen in de Ambulance en rijden weg.

    Fay Cooper.
    Ik word wakker in mijn bed en ga rechtop zitten. "Huh? Ik ben gisteravond toch niet naar bed gegaan? Naja.. het zal wel.." mompel ik en stap onder de douche.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 20:11 ]

    Mitchel Sawyer

    "Wakker worden." Ik maak een vaag hmm geluid en frons even. Het was te vroeg om op te staan. Ik was moe en wilde gewoon nog even slapen.

    Adam Steps.

    Veel had ik niet gegeten, maar dat boeit nu niks. We zitten n in de Ambulance, opweg terug naar het kamp. "Gelukkig hé!" Zeg ik, en weeral kus ik haar, ik kan niet van dr afblijven. "Hoe doen we dat op kamp?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ik mag een rolstoel lenen en ik heb krukken. En je heb beloofd om me te dragen.." plaag ik hem.
    "Dame en heer, we zijn er bijna." meldt de bestuurder van de Ambulance. Snel pak ik mijn Samsung en ping Levi: 'Ben er bijna!'

    Adam Steps.

    Ik kijk haar lachend aan. "Kan me niet herinneren." Zeg ik voor de grap. "Maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde eigelijk, hoe gaan we dat doen met...Ons?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ons..?" vraag ik, terwijl ik het misschien al weet wat hij bedoelt.

    Adam Steps.

    "Ja, ons... We hebben toch of..." Ik kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexyss Elvredo.
    Ik heb een nachtmerrie, en word wakker gemaakt door de wekker. Snel stap ik uit bed en doe ik nieuwe kleding aan. Ik zucht zacht. Ik zie eruit als een zombie, tenminste, alleen door de kringen onder mijn ogen. Ik heb een beetje slaaptekort, denk ik. Ik ren alvast naar de Breakdance&Freerunnen zaal, hopend dat ik daar even alleen ben.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [AAH, waar is iedereen D:. Alleen ik, Proprius en Dracy zijn er D:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Ik denk even na. "Ja,.. we hebben." mompel ik en geef Adam nog een kusje. "Dame en heer. We zijn bij Danskamp!" meldt de bestuurder van de Ambulance. De auto remt af en de deuren worden open gemaakt.

    [Louise Broadwell & Adam Steps: Komen net uit de Ambulance, naar Danskamp.
    Mitchell Sawyer: In zijn kamer.
    Fay Cooper: Onder de douche.
    Levi Lahote: In zijn kamer.
    Quinty & Steve: ?]

    SomeMusic schreef:
    [Louise Broadwell & Adam Steps: Komen net uit de Ambulance, naar Danskamp.
    Mitchell Sawyer: In zijn kamer.
    Fay Cooper: Onder de douche.
    Levi Lahote: In zijn kamer.
    Quinty & Steve: ?]


    [Alexyss: In de danszaal Breakdance&Freerunnen.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Adam Steps.

    "Yes terug!" Zeg ik en spring de Ambulance uit, ik wacht tot Louise in de rolstoel zit en we rijden het kamp op. Nadat we de ambulancepersoneel hebben bedankt hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ik ben er weer!" roep ik luid en kijk in het rond.

    [Nu moet ik gaan..Morgen ochtend paardrijden en daarna ben ik er weer. Laterzz!(H)]