• Want ik heb mijn BSA binnen! Whoehoe! Ik heb zojuist een cijfer teruggekregen voor histologie, een 6,5! Dat betekent dat ik nu de vereiste 39 ECTS binnen heb om over te mogen naar het tweede jaar van mijn opleiding.

    Ik ben zo blij zo blij zo blij!

    Mijn schoonmoeder had me laten beloven dat ik champagne zou opentrekken vanavond. Nou, die kans laat ik niet aan me voorbijgaan!

    Wanneer waren jullie voor het laatst zo opgelucht?


    oi, suzy

    BSA? Maar gefeliciteerd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    BSA? Maar gefeliciteerd!

    Ik moet 39 van de 60 propedeusepunten halen om door te mogen naar het tweede jaar, anders was ik van de opleiding gekickt :')


    oi, suzy

    Gefeliciteerd!

    Bij jullie is het weinig zeg. Ik weet nog dat ik 51 van de 60 moest hebben ;o


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bij mijn vorige studie (geneeskunde) moest ik er 45 van 60 halen. :') Verschilt per studie kennelijk.


    oi, suzy

    Gefeliciteerd!

    Gefeliciteerd!

    En inderdaad, wat weinig punten. Ik moest vorig jaar 45 punten hebben om door te mogen (niet gehaald) en nu, zelfde opleiding maar dan ergens anders moet ik er 54 hebben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Oh gefeliciteerd!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Woeehoee gefeliciteerd! ! Geniet van de champange, proost !!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gefeliciteerd!! Super goed bezig!

    Wij moeten er ook 52 halen, maar onder speciale omstandigheden mag je er geloof ik ook 40/45
    Ik moet nog 2 vakken herkansen en dan heb ik hopelijk mijn P ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 12:11 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Gefeliciteerd *O*


    I am an idiot, I move.

    Oeeeh gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yaaay, gefeliciteerd!*O*

    Gefeliciteerd! Ik heb nu ook al genoeg punten om over te gaan naar mijn tweede jaar dus ik ben ook heel blij! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Oh wauw, 39 klinkt zo weinig haha. Ik moet alle 60 punten hebben om door te mogen #cry.

    Maar gefeliciteerd! En geniet van de champagne. ;p


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~