• vanaf morgen middag mezelf echt opsluiten in mijn kamer, met mijn kop onder de dekens en mijn muziek aan.
    Nee echt, ik heb helemaal geen zin in kerst. Sowieso heb ik er niks mee, maar nu heeft mijn vader zijn nieuwe vriendin, die ik niet bepaalt mag, ook nog voor eerste kerst dag uitgenodigd. Gezellig. Weer een avondje het gelukkige gezin uithangen. Met een fake smile en vooral niks zeggen. De rest van de dagen ben ik alleen met mijn zus. Leuk.
    Man, ik haat kerst.

    Wie heeft ook zo'n zin in kerst?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ah, ik denk dat ik dat heel 2012 ga doen. 2010 wordt een k*t jaar voorspel ik zo...


    Bad decisions make good stories.

    @Frigga & DarkTimes, Ze heeft een kast gemaakt, om er uit te komen ._. terwijl ik dat allang heb gedaan.. maar toch vreselijk flauw.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja, dat is gewoon dom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Ja, dat is gewoon dom.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik haat zulke dingen, ufh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ja, dan moet je het niet zo beschrijven want dan krijg je 'misplaatste' opmerkingen.

    Hoezo, is dit niet goed genoeg ofzo? niemand maakt een misplaatste opmerken behalve jij dus ik denk dat ik het goed genoeg heb uitgelegd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb er wel zin in ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb er wel zin in, eigenlijk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er ook niet bepaald zin in...... :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Het enigste wat ik ga doen is morgen met ons gezin gourmetten. Verder zit ik gewoon te relaxen thuis.


    <3

    - bericht verwijderd -

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 dec 2011 - 17:57 ]

    'k Ben een Kerstmens, so. Ik houd van alles wat met Kerst te maken heeft :'D Dus ik deel je gedachte niet, maar wel heel vervelend voor jou dat 't zo moet lopen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik, ik ga morgen naar een wokrestaurant:)
    maar veel suc6


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb er echt super veel zin in!
    alleen moet ik zometeen naar de kerk.
    BAH!
    sterkte(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Ik ga morgen gezellig gourmetten met mijn paps, oom, nichtje en beste vriendin, oma en opa. (:
    Verder vieren wij niks met Kerst. Nou ja, ik krijg vrijdag nog een cadeautje van mijn vriend, zegt hij. Maar dat is 't dan ook. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'