• vanaf morgen middag mezelf echt opsluiten in mijn kamer, met mijn kop onder de dekens en mijn muziek aan.
    Nee echt, ik heb helemaal geen zin in kerst. Sowieso heb ik er niks mee, maar nu heeft mijn vader zijn nieuwe vriendin, die ik niet bepaalt mag, ook nog voor eerste kerst dag uitgenodigd. Gezellig. Weer een avondje het gelukkige gezin uithangen. Met een fake smile en vooral niks zeggen. De rest van de dagen ben ik alleen met mijn zus. Leuk.
    Man, ik haat kerst.

    Wie heeft ook zo'n zin in kerst?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb geen leuke kerstkleding, zie er eigenlijk al de hele week niet uit door mijn moeheid en vind sowieso onder familie zijn awkward. Nee, het liefst zou ik nooit uit mijn kamer komen, maar dat gaat niet. Twee daagjes en dan is het over, godzijdank. :'D Maar ik vind het wel leuk om mijn favoriete nichtje: Carlijn weer te zien en heb ook zin in het lekkere eten en de cadeautjes onder de kerstboom. c:


    wth.

    Ik heb helemaal niets met kerst. Sowieso zijn we niet gelovig, als je dat wel bent kan ik me nog iets voorstellen dat je wat met kerst hebt. Maar ik heb er helemaal niets mee. Jezelf helemaal volproppen, en waarom? Omdat het zogenaamd kerst is en dat bij kerst hoort. No way, er zijn mensen op de wereld die niet eens weten dat het kerst is. En mensen die alleen maar honger lijden terwijl wij hier met zn allen onszelf helemaal volstouwen met van alles en nog wat. Geef mij maar Sinterklaas en laat Kerst alsjeblieft ophoepelen!


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Ik heb helemaal niets met kerst. Sowieso zijn we niet gelovig, als je dat wel bent kan ik me nog iets voorstellen dat je wat met kerst hebt. Maar ik heb er helemaal niets mee. Jezelf helemaal volproppen, en waarom? Omdat het zogenaamd kerst is en dat bij kerst hoort. No way, er zijn mensen op de wereld die niet eens weten dat het kerst is. En mensen die alleen maar honger lijden terwijl wij hier met zn allen onszelf helemaal volstouwen met van alles en nog wat. Geef mij maar Sinterklaas en laat Kerst alsjeblieft ophoepelen!

    Dat is een beetje met twee maten meten, die mensen krijgen ook geen sinterklaas cadeau's. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, kerst is zo schijnheilig als wat.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 18:24 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zie kerst als een feestdag waarbij je verplicht vrolijk moet zijn. Ik heb een waardeloos klote jaar gehad, mijn opa is op 2e kerstdag overleden (een aantal jaar geleden) en er moeten per se mensen over de vloer zijn bij kerstmis. Genoeg reden voor mij om er een hekel aan te hebben.


    26 - 02 - '16

    Dit jaar wordt het voor mij wel leuk aangezien mijn vriend is overgekomen van Engeland speciaal voor mij.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.