• Daarstraks dus,
    er zit in mijn klas zo'n meisje die alles zou doen om mij te irriteren en belachelijk te makken. Zij zelf is zo iemand die wel stoer wil doen,maar ze durft echt niks zonder haar vriendin : "ons Britney" ;p .daarstraks stuurde ze op msn "k ben ijndelijk van u af want k ga na n ander sgool die veel beter is zonder hoere zoas gy"
    ik was echt aan het huilen van blijdschap,
    ik kan het nog altijd niet geloven (yeah)
    school wordt nu echt zo veel leuker
    sorry dit moest ik even melden (A)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 21:19 ]

    Yes ik ben blij voor je. Ik zou ook blj zijn als er een paar oprotten uit mijn kals


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    "k ben ijndelijk van u af want k ga na n ander sgool die veel beter is zonder hoere zoas gy"

    Laat me raden van school afgeschopt vanwege haar Nederlands ;D?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 21:24 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou ook blij zijn, alleen heb ik geen last van zon bitch :-)


    Olive

    Zou ook huilen als ik dat niveau Nederlands zou moeten lezen waarmee zij aan komt zetten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Zou ook huilen als ik dat niveau Nederlands zou moeten lezen waarmee zij aan komt zetten.



    Thank you, my lovely.

    Ik zou haar nog een trap na geven. Of haar met de anti-aanbak koekenpan slaan die we laatst nieuw hebben gekocht, zo'n HELE dikke bodem. En dan er achteraan roepen: "En "gy" moet eens Nederlands leren, kakwijf!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    awwwww das wel echt fijn! :D


    Life is hard and then we die

    Ik ben blij voor je! :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    "k ben ijndelijk van u af want k ga na n ander sgool die veel beter is zonder hoere zoas gy"

    LOL, praat ook zoals dat op facebook en msn hoor. Wie gaat er nu om spellingsfouten letten op msn, srsly.

    En wat een geluk voor jou!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    MisPattinson schreef:
    Yes ik ben blij voor je. Ik zou ook blj zijn als er een paar oprotten uit mijn kals


    Same here!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ben blij voor je ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    GATES schreef:
    Zou ook huilen als ik dat niveau Nederlands zou moeten lezen waarmee zij aan komt zetten.



    Echt hé..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dan ben je EINDELIJK van haar af...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 22:32 ]


    None but ourselves can free our minds.

    MisPattinson schreef:
    Yes ik ben blij voor je. Ik zou ook blj zijn als er een paar oprotten uit mijn kals


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ben superblij voor je! Ik heb al 2/3 jaar de grote mzzl dat wij de leukste en gezelligste klas zijn dus ik heb er geen last van...nou,ja sommige mensen mag ik niet maar ze pesten me niet...het is puur om het karakter!


    Writers no. 1 Rule: Show don't tell.

    Biar schreef:
    "k ben ijndelijk van u af want k ga na n ander sgool die veel beter is zonder hoere zoas gy"

    LOL, praat ook zoals dat op facebook en msn hoor. Wie gaat er nu om spellingsfouten letten op msn, srsly.

    En wat een geluk voor jou!


    Save me from myself.