• Merry Christmas Potterheads =D
    Hopelijk ligt er ook bij jullie een trui van Mrs. Weasley onder de boom (krul)


    Wat hebben of gaan jullie nog doen met kerst? :]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:48 ]


    =

    Ja, ik heb een gebreide trui gekregen met een C erop, van Mrs Weasley. En ik wacht nog altijd onder de mistletoe, op Draco, of Remus, of Fred, of George. D:

    en ik ga morgen suprises doen..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Het gezellig met mijn vader vieren. And Merry Christmas to you 2. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn wens is om kerstmis te vieren op Hogwarts.
    Helaas, pindakaas! Nog nie uitgekomee(huil)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Mijn wens is om kerstmis te vieren op Hogwarts.
    Helaas, pindakaas! Nog nie uitgekomee(huil)

    + Gina Wright (uit mijn story) ontmoeten + Ginny Wemel ontmoeten = I'm HAPPY!


    Define "good".

    I will sit in my room with my computer and ignore everyone.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    merry christmas.

    still hoping for slytherin's locket


    We've lived in the shadows for far too long.

    Saph schreef:
    I will sit in my room with my computer and ignore everyone.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Saph schreef:
    I will sit in my room with my computer and ignore everyone.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Larten schreef:
    Ja, ik heb een gebreide trui gekregen met een C erop, van Mrs Weasley. En ik wacht nog altijd onder de mistletoe, op Draco, of Remus, of Fred, of George. D:

    en ik ga morgen suprises doen..


    Remus is al van mij, de rest mag je HÉBBEN. Alleen Sevvie niet, maar die heeft zijn leven -kuchekuche- aan mij gewijd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pfff, Draco, Snape en Sweeney Todd zaten niet eens met een strikje onder de boom )=
    Ik kreeg alleen een chocoladekerstman, wij doen niet aan kerst. En na minstens een week zeuren, hebben pap en mam zuurstokken in de boom gehangen. Nu nog een open haard kopen en daar van die kousendingen aanhangen, en dan is het kerst =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb een microscoop gekregen, een ketting met een Onyx, parfum (Womanity van Thierry Mugler), tijdschriften, make-up een nieuw dagboek en van Fred heb ik een kettinkje. Vond ik heel lief.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Page394 schreef:
    Mijn wens is om kerstmis te vieren op Hogwarts.
    Helaas, pindakaas! Nog nie uitgekomee(huil)


    Jij ook prettige Kerstdagen, trouwens !


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Chemist schreef:
    (...)

    Remus is al van mij, de rest mag je HÉBBEN. Alleen Sevvie niet, maar die heeft zijn leven -kuchekuche- aan mij gewijd.

    AH FUCK YOU remus is van MIJ.

    We kunnen hem wel delen?

    ik wil de onderkant. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    AH FUCK YOU remus is van MIJ.

    We kunnen hem wel delen?

    ik wil de onderkant. D:

    En ik dan? Laten we Chemist het hoofd geven, jou de voeten, mij de rest van zijn lichaam. -wbw-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    En ik dan? Laten we Chemist het hoofd geven, jou de voeten, mij de rest van zijn lichaam. -wbw-

    WAIT WHAT.

    Oke, wacht, ik wil het middenstuk, jullie zoeken de rest maar uit! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”