• Merry Christmas Potterheads =D
    Hopelijk ligt er ook bij jullie een trui van Mrs. Weasley onder de boom (krul)


    Wat hebben of gaan jullie nog doen met kerst? :]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:48 ]


    =

    Larten schreef:
    (...)
    AH FUCK YOU remus is van MIJ.

    We kunnen hem wel delen?

    ik wil de onderkant. D:


    Hier een lijstje van wie je dan wel af moet blijven:

    1. Severus.
    2. Neville.
    3. FRED. The real one. The real-life Fred I know.
    4. Seamus.
    5. Lee Jordan.
    6. Sirius.

    Tada.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Hier een lijstje van wie je dan wel af moet blijven:

    1. Severus.
    2. Neville.
    3. FRED. The real one. The real-life Fred I know.
    4. Seamus.
    5. Lee Jordan.
    6. Sirius.

    Tada.


    NO WAY BITCH I WANT SEAMUS BITCH FIGHT NAO ;SJFMKLGRS

    AVADA KEDAVRA!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 22:44 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)

    NO WAY BITCH I WANT SEAMUS BITCH FIGHT NAO ;SJFMKLGRS

    AVADA KEDAVRA!


    Protego Maxima! SECTUMSEMPRA! CRUCIO! Tittillandus??? IMMA FIRIN MAH LAZAH!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Protego Maxima! SECTUMSEMPRA! CRUCIO! Tittillandus??? IMMA FIRIN MAH LAZAH!

    hier stonden echt geen hoofdletters.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 23:03 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    WTF BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMM AAGDGAHSHAFHGHADGFHSAAABBLAAA.


    Bij dezen, je bent verslagen. En ik ben maar 1m65!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mag ik jullie er even op wijzen dat er nu zowel volledig in hoofletters wordt geschreven + off-topic wordt gegaan 8) *Spelbreker* Ach, mijn naam is niet voor niks Scrooge (joehoe) Al is dit niet echt 'n geldkwestie. Weet je wat, als jullie 't maar 'n beetje in de hand houden, want 't is wel Kerstmis, hè ^^ Ja, tijdens het schrijven van dit korte berichtje, kreeg ik ineens drie geesten op bezoek die mij het licht lieten zien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    Mag ik jullie er even op wijzen dat er nu zowel volledig in hoofletters wordt geschreven + off-topic wordt gegaan 8) *Spelbreker* Ach, mijn naam is niet voor niks Scrooge (joehoe) Al is dit niet echt 'n geldkwestie. Weet je wat, als jullie 't maar 'n beetje in de hand houden, want 't is wel Kerstmis, hè ^^ Ja, tijdens het schrijven van dit korte berichtje, kreeg ik ineens drie geesten op bezoek die mij het licht lieten zien.


    Nynk, it's christmas. I do not really care about capital letters, but the Mod-cop entered le topic so I'll stop (cat).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Nynk, it's christmas. I do not really care about capital letters, but the Mod-cop entered le topic so I'll stop (cat).

    Ahhh, schei uit :'D "Mod-cop" rlly? D: Dit breekt m'n hart. All equal :Y) 't Gaat mij meer om de hoofdletters, dan 't off-topic gaan op dit moment :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    (...)
    Ahhh, schei uit :'D "Mod-cop" rlly? D: Dit breekt m'n hart. All equal :Y) 't Gaat mij meer om de hoofdletters, dan 't off-topic gaan op dit moment :Y)


    Het zou een goed punt zijn op de enquête.

    OT (omdat Nynke het zo graag wil): ik hoop daar al jaren op, maar nog steeds heeft ze geen tijd gehad om te breien :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Het zou een goed punt zijn op de enquête.

    OT (omdat Nynke het zo graag wil): ik hoop daar al jaren op, maar nog steeds heeft ze geen tijd gehad om te breien :(

    O, maar dat is al naar voren gekomen uit de enquêtes. Alleen hoop ik niet dat 't zo zeer op mij van toepassing is (no_chears) WOULD SUCK


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    (...)
    O, maar dat is al naar voren gekomen uit de enquêtes. Alleen hoop ik niet dat 't zo zeer op mij van toepassing is (no_chears) WOULD SUCK


    Eerlijk gezegd vind ik het soms wel vervelend, maar dat ben jij niet alleen. Over het algemeen vind ik de moderators hier strenger dan op andere topics zoals MusicMeter e.d. . Heeft niks met de kwaliteit van de site te maken en soms moet het ook wel, maar af en toe breekt het wel een spel van iemand. Mocht je er nou écht last van hebben als er andere mensen wél ontopic gaan, dan kun je het melden, maar ik denk niet dat iemand het als heel erg schokkend of vervelend heeft bevonden. Mocht dat wel zo zijn: zeg dat dan gewoon zelf, maar als je hier niet van plan bent te reageren, doe dat dan ook liever niet (of men moet het echt heel erg bont maken).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd vind ik het soms wel vervelend, maar dat ben jij niet alleen. Over het algemeen vind ik de moderators hier strenger dan op andere topics zoals MusicMeter e.d. . Heeft niks met de kwaliteit van de site te maken en soms moet het ook wel, maar af en toe breekt het wel een spel van iemand. Mocht je er nou écht last van hebben als er andere mensen wél ontopic gaan, dan kun je het melden, maar ik denk niet dat iemand het als heel erg schokkend of vervelend heeft bevonden. Mocht dat wel zo zijn: zeg dat dan gewoon zelf, maar als je hier niet van plan bent te reageren, doe dat dan ook liever niet (of men moet het echt heel erg bont maken).

    Agreed! :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Chemist schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd vind ik het soms wel vervelend, maar dat ben jij niet alleen. Over het algemeen vind ik de moderators hier strenger dan op andere topics zoals MusicMeter e.d. . Heeft niks met de kwaliteit van de site te maken en soms moet het ook wel, maar af en toe breekt het wel een spel van iemand. Mocht je er nou écht last van hebben als er andere mensen wél ontopic gaan, dan kun je het melden, maar ik denk niet dat iemand het als heel erg schokkend of vervelend heeft bevonden. Mocht dat wel zo zijn: zeg dat dan gewoon zelf, maar als je hier niet van plan bent te reageren, doe dat dan ook liever niet (of men moet het echt heel erg bont maken).

    Maar we kunnen niet alles z'n gangetje maar laten gaan :Y) Krijg je scheve gezichten van. Die er sowieso al zijn :') En zoals ik al zei, 't gaat mij meer om te hoofdletters ^^ Trouwens, zo streng bracht ik 't niet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    (...)
    Maar we kunnen niet alles z'n gangetje maar laten gaan :Y) Krijg je scheve gezichten van. Die er sowieso al zijn :') En zoals ik al zei, 't gaat mij meer om te hoofdletters ^^ Trouwens, zo streng bracht ik 't niet :Y)


    Heel eerlijk vond ik het wel apart dat je het bracht met dat Scrooge-verhaaltje. Dat vond ik storend, niet omdat het lijp is - want dat ben ik zelf ook - maar omdat je als mod óf iets direct zegt, óf iets niet zegt. Niet half-half. Daarmee moedig ik botheid en lompheid niet aan.
    Ik wil je niet beledigen want ik weet dat je een hartstikke lieve meid bent, maar ik vond het een aparte manier van brengen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd vind ik het soms wel vervelend, maar dat ben jij niet alleen. Over het algemeen vind ik de moderators hier strenger dan op andere topics zoals MusicMeter e.d. . Heeft niks met de kwaliteit van de site te maken en soms moet het ook wel, maar af en toe breekt het wel een spel van iemand. Mocht je er nou écht last van hebben als er andere mensen wél ontopic gaan, dan kun je het melden, maar ik denk niet dat iemand het als heel erg schokkend of vervelend heeft bevonden. Mocht dat wel zo zijn: zeg dat dan gewoon zelf, maar als je hier niet van plan bent te reageren, doe dat dan ook liever niet (of men moet het echt heel erg bont maken).


    I don';t agree, jij vind het alleen omdat je dan elke keer zo lekker off-topic gaat. ;'D Er zijn er hier een paar die dat zo vaak doen en écht jullie snappen niet hoe irritant hetk an zijn voor anderen. Hou je nou gewoon eens aan het topic. Er is een speciaal off-topic in het stamcafé, is wel iets voor jullie.


    Your make-up is terrible