• Merry Christmas Potterheads =D
    Hopelijk ligt er ook bij jullie een trui van Mrs. Weasley onder de boom (krul)


    Wat hebben of gaan jullie nog doen met kerst? :]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:48 ]


    =

    Assassin schreef:
    (...)

    I don';t agree, jij vind het alleen omdat je dan elke keer zo lekker off-topic gaat. ;'D Er zijn er hier een paar die dat zo vaak doen en écht jullie snappen niet hoe irritant hetk an zijn voor anderen. Hou je nou gewoon eens aan het topic. Er is een speciaal off-topic in het stamcafé, is wel iets voor jullie.


    Fijn dat je het brengt, maar je kunt het ook rustig vertellen en niet meteen zo aanvallend. Ik weet niet wat er met je is, meisje, maar als je je een keertje niet lekker voelt (weet ik niet zeker hoor, ik kan niet in jouw hoofd kijken), reageer dat dan niet op mij af. Ik weet dat er een off-topic is, maar af en toe een grapje tussendoor met kunnen toch? Ik vind het niet alleen omdat ik dan "elke keer zo lekker off-topic kan gaan" en ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Heel eerlijk vond ik het wel apart dat je het bracht met dat Scrooge-verhaaltje. Dat vond ik storend, niet omdat het lijp is - want dat ben ik zelf ook - maar omdat je als mod óf iets direct zegt, óf iets niet zegt. Niet half-half. Daarmee moedig ik botheid en lompheid niet aan.
    Ik wil je niet beledigen want ik weet dat je een hartstikke lieve meid bent, maar ik vond het een aparte manier van brengen.

    Uhm :') Eerst is 't "mod-cop" en nu breng ik 't weer apart? Da's heel erg verwarrend. Ik wil hier niet eens een discussie over voeren (: Dat is mijn manier van brengen, zo probeer ik 't altijd te brengen, ontspannen. 'k Ben in een goede, Kerstige bui. Dus, echt. Ik heb hier nu geen zin in D: Hoe ik 't bekijk, 't is nooit goed :') Of ik 't nou direct, indirect of 'apart' zeg. Ja, ik wind mij nu op, omdat ik vind dat je nogal aanvallend overkomt. Kan my bad zijn, maar dat terzijde. Ga in dat geval maar lekker door waarmee jullie bezig waren, ik zal wel niet weer storen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chemist schreef:
    (...)

    Fijn dat je het brengt, maar je kunt het ook rustig vertellen en niet meteen zo aanvallend. Ik weet niet wat er met je is, meisje, maar als je je een keertje niet lekker voelt (weet ik niet zeker hoor, ik kan niet in jouw hoofd kijken), reageer dat dan niet op mij af. Ik weet dat er een off-topic is, maar af en toe een grapje tussendoor met kunnen toch? Ik vind het niet alleen omdat ik dan "elke keer zo lekker off-topic kan gaan" en ik weet ook niet waar je dat vandaan haalt.


    Hehe ik voel me prima hoor. :'D En ik zie ook nog ergens een paar, dus niet alleen jij. En ik moet toegeven dat ik jou best vaak off-topic zie gaan. Maar niet alleen jij, ook met anderen en dat zeg ik gewoon even, dat jij je nou aangevallen voelt zegt genoeg over jou denk ik. Merry christmas!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe ik voel me prima hoor. :'D En ik zie ook nog ergens een paar, dus niet alleen jij. En ik moet toegeven dat ik jou best vaak off-topic zie gaan. Maar niet alleen jij, ook met anderen en dat zeg ik gewoon even, dat jij je nou aangevallen voelt zegt genoeg over jou denk ik. Merry christmas!


    Ach, oké dan. Wat jij wilt. Jij ook een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat je terugkomt met tien vingers en tien tenen, just be careful ^_^.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe ik voel me prima hoor. :'D En ik zie ook nog ergens een paar, dus niet alleen jij. En ik moet toegeven dat ik jou best vaak off-topic zie gaan. Maar niet alleen jij, ook met anderen en dat zeg ik gewoon even, dat jij je nou aangevallen voelt zegt genoeg over jou denk ik. Merry christmas!

    Whoa bitch much D: en je bracht het om eerlijk te zijn wel heel aanvallend, en dit is niet de eerste keer dat je zo fel reageert tegenover Rebecca. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Whoa bitch much D: en je bracht het om eerlijk te zijn wel heel aanvallend, en dit is niet de eerste keer dat je zo fel reageert tegenover Rebecca. :B


    hehe, dat komt omdat jij je daarop focust, ik heb soms ook normale gesprekken met haar. Ik doe zo tegen iedereen waarvan ik vind dat ze een beetje raar/onredelijk/vaag whatever hoe je het wilt noemen, doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    hehe, dat komt omdat jij je daarop focust, ik heb soms ook normale gesprekken met haar. Ik doe zo tegen iedereen waarvan ik vind dat ze een beetje raar/onredelijk/vaag whatever hoe je het wilt noemen, doen.


    Eigenlijk heeft hij wel gelijk, maar jij ook. Maar ja, voor het "raar/vaag/lijp-zijn" moet je niet bij mij zijn. Misschien bij de wrackspurt in mijn hoofd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Waar is de Kerstgedachte? Poor Nynke, wordt ze zomaar bedolven tijdens kerst. :C - dramatic voice -
    MIIIIIII, let Meep bring love to everybody!

    Merry Christmas, dear Q-people. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"