• Op mijn moeder.

    Ik en de rest van het gezin zijn nu al anderhalf uur klaar voor het kerstbal. Staat mijn vader net op het punt om de auto voor te rijden zodat we niet telaat komen dan komt mijn moeder aan. 'Ik moet nog eventjes afwassen' 'Ik moet nog lipgloss' 'Ik moet nog even oma bellen'.


    Haat

    Op wat of wie erger jij je op dit moment?

    QueenAmber schreef:
    Eindelijk in de wagen. van mijn vriend want die van mijn pa had ineens kuren dus moesten we met die van mijn vriend.

    Waarom gebeurt zoiet altijd als je het net niet kan gebruiken?

    Because life sucks and then you die. Problem, mortal?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is altijd zo, kan je niks aan doen. Is gewoon standart


    Some angels have no wings.

    Nergens aan
    Mijn familie is nu bij ons
    en dat is best gezellig
    Maar ik wil heel graag lezen in 1 van de boeken die ik heb gekregen en dat mag niet
    Maar het ruikt zo lekker in huis, mijn oom uit Griekenland legt de laatste hand aan het voorgerecht, dat dat niet uit maakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    GATES schreef:
    (...)
    Because life sucks and then you die. Problem, mortal?



    Well, it never sucked me! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn oma. Ze zit de hele tijd te zoeken over haar nieuwe vriend en het feit dat mannen niet te vertrouwen zijn, terwijl die man al anderhalf jaar achter haar aan loopt. Ik snap serieus niet wat hij in haar ziet o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Rembrandt schreef:
    Op het feit dat mijn internet traag is -_-


    Me Too ^^


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Well, it never sucked me! D:



    Alwin, nobody sucks you. :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aan wat ik me allemaal erger? Wil je de lijst alfabetisch of op volgorde van belangrijkheid?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    Aan wat ik me allemaal erger? Wil je de lijst alfabetisch of op volgorde van belangrijkheid?

    Ongesteldheid krijgt plaats nummer een? *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 19:04 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik erger me op Kerst, pff.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Chemist schreef:
    maar effe on-topic: ik heb morgen een kerstbal van Fred's familie. Maert'n goat mit, dus da wurd wat joa. Hebb'r zin oan.


    Whaha, typ jij nu 2talen door elkaar of wat? ^ (maert'n, goat, mit, etc) xd Viel me gewoon op. :9~


    Swag,♥ Van Inge(L)

    GATES schreef:
    (...)
    Ongesteldheid krijgt plaats nummer een? *O*


    Naah, aangezien ik er nu geen last van heb krijgt'ie hoogstens nummer 3 (joehoe)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Op het vriendje van me zus -irritant-


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Darwin schreef:
    (...)

    Whaha, typ jij nu 2talen door elkaar of wat? ^ (maert'n, goat, mit, etc) xd Viel me gewoon op. :9~


    Daarom schrijf ik niet zo vaak Achterhoeks, ik kan het beter spreken dan schrijven. (-Maarten gaat mee, dus dat wordt wat ja. Ik heb er zin in.-)
    Dat is geen taal, dat is een dialect.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!