• Op mijn moeder.

    Ik en de rest van het gezin zijn nu al anderhalf uur klaar voor het kerstbal. Staat mijn vader net op het punt om de auto voor te rijden zodat we niet telaat komen dan komt mijn moeder aan. 'Ik moet nog eventjes afwassen' 'Ik moet nog lipgloss' 'Ik moet nog even oma bellen'.


    Haat

    Op wat of wie erger jij je op dit moment?

    Chemist schreef:
    (...)

    Daarom schrijf ik niet zo vaak Achterhoeks, ik kan het beter spreken dan schrijven. (-Maarten gaat mee, dus dat wordt wat ja. Ik heb er zin in.-)
    Dat is geen taal, dat is een dialect.


    Ow, :$ Ik ken wel wat dialect, ik kon er ook wel wat uithalen, maar niet veel, haha. Mijn dialect is toch een stukje anders. Haha (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Darwin schreef:
    (...)

    Ow, :$ Ik ken wel wat dialect, ik kon er ook wel wat uithalen, maar niet veel, haha. Mijn dialect is toch een stukje anders. Haha (:


    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:37 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Op niets, het is kerstmis. (cat)


    To love is to destroy.

    Chemist schreef:
    (...)

    Woar kommie dan vandoan, deern'tjen? Uut' nörden of uut' zuijen? Of bunt ge een Gooische meid?

    (waar kom je dan vandaan, meisje? Uit het noorden of uit het zuiden? Of ben je een Gooische meid?)


    Oet ut zuiden duh (: lol.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Darwin schreef:
    (...)

    Oet ut zuiden duh (: lol.


    Ooh, haha. Leuk, ik vind een zachte G bij jongens altijd wel sexy, hihi. Klinkt gewoon subtieler :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Ooh, haha. Leuk, ik vind een zachte G bij jongens altijd wel sexy, hihi. Klinkt gewoon subtieler :')


    Whahaha. En jij? Kom jij uit het zuiden of het noorden? (westen-oosten?xd)


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Darwin schreef:
    (...)

    Whahaha. En jij? Kom jij uit het zuiden of het noorden? (westen-oosten?xd)


    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:38 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mod: Aangepast wegens privacy

    Ik haat het altijd als ik Nederlands moet praten, dan hoor je mijn vreselijke accent. Pff.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 18:38 ]


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Darwin schreef:
    (...)

    Ik haat het altijd als ik Nederlands moet praten, dan hoor je mijn vreselijke accent. Pff.


    Haha, normaliter spreek ik gewoon ABN of hoe je dat ook moet noemen tegenwoordig. Alleen bij wat familie proat ik weln's plat joa. Maar niet zo vaak dat het storend wordt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Haha, normaliter spreek ik gewoon ABN of hoe je dat ook moet noemen tegenwoordig. Alleen bij wat familie proat ik weln's plat joa. Maar niet zo vaak dat het storend wordt.


    Ik praat bijna altijd plat, haha (: Alleen niet op school, dan is het een beetje onbeschoft. Maar met mijn vriendinnen (behalve als ze het zelf niet kunnen praten), met mijn ouders, overig van m'n familie, mensen uit het dorp, enzovoorts altijd (:


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik irriteer me aan al dat gezeik over hoe kut Kerst wel niet is. 't Zijn maar twee dagen per jaar.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Darwin schreef:
    (...)

    Ik praat bijna altijd plat, haha (: Alleen niet op school, dan is het een beetje onbeschoft. Maar met mijn vriendinnen (behalve als ze het zelf niet kunnen praten), met mijn ouders, overig van m'n familie, mensen uit het dorp, enzovoorts altijd (:


    Hihi, leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Hihi, leuk.


    Ik kan het alleen praten, als ik het schrijf, in een woord: Vreselijk. Geloof me, te erg om aan te zien xd Daarom doet me ma het vaak voor me(A)


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik zit nu in een hotel in Spanje, en ik erger me aan het ongelofelijk slome internet ><


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Kerst ^.^


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.