• Ik heb een Nikon D5000 gehad voor kerst, en die wilde ik heeeeel graag! Hah! En nog een aantal kleine dingetjes, I'm so happy with my presents!
    En eerste kerstdag gingen we heerlijk uit eten. En toen kreeg een man die naast ons zat een hartaanval. Dus ambulance en alles erbij. Heel zielig voor die familie. Ik en mijn moeder hebben ze nog getroost. En de echtgenote zei dat hij al stervende was, hij heeft terminale kanker. Ze voelden zich er heel rot over dat het precies in het restaurant moest gebeuren. Maar de man werd meteen geholpen toen hij omviel en eer dat de ambulance er was, was de man alweer bij kennis. Hij mocht gelijk mee naar huis, dat was voor de familie wel fijn. Waren hele aardige mensen ook. Toen wij weer naar binnen wilden lopen, bedankten ze ons helemaal voor de hulp. Dat vond ik wel aardig. We wensten ze nog prettige feestdagen voor zover dat kon en gingen weer naar binnen, alleen ik had geen honger meer. En het was mijn favoriete eten! D: Maar ja, ik heb wel geholpen iemands leven te redden en dat voelt toch wel een stuk beter.

    Iemand anders die net als ik elke kerst wat meemaakt?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Niet echt.
    Wel heftig verhaal. Gelukkig is het goed afgelopen.


    There's power in the words you whisper.

    Ebenezer schreef:
    Niet echt.
    Wel heftig verhaal. Gelukkig is het goed afgelopen.


    Gelukkig wel. Voor hetzelfde geld had die man daar overleden, dan had ik waarschijnlijk een ongelofelijk trauma gehad.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Gelukkig wel. Voor hetzelfde geld had die man daar overleden, dan had ik waarschijnlijk een ongelofelijk trauma gehad.

    Dat zou echt kut geweest zijn.


    There's power in the words you whisper.

    Nee, gelukkig niet.
    Mooi dat het wel goed afgelopen is..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik liet het huis vandaag bijna afbranden. Had de stijltang aangelaten en we waren al weg naar familie toen ik het alarm sloeg. Hij lag ook nog eens op een plastic stoel D:

    Hier gebeurt ook elke kerst wel iets x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ugh, heftig. Maar goed dat er zulke lieve mensen zijn als jullie dan anderen dan toch nog geruststellen ook al schrikken ze zichzelf ook helemaal kapot. En fijn dat die man gewoon weer naar huis kon en alles toch weer goed gekomen was.


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Gelukkig dat het goed is afgelopen! En ja, genoeg. Gister liep mijn baas met een kar tegen mijn hoofd aan, blauwe neus, gelukkig niet gebroken. En daarna, toen ik en mijn zus mijn oma gingen halen, reed ze tegen de stoep aan, uitlaat 7 cm in de auto verschoven, auto start niet meer. Papa gebelt, is ons komen halen, en nu staat de auto daar nog steeds op de parkeerplaats, we gaan hem morgen halen :Y)



    Omg, dat is echt dapper van je! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yoda schreef:
    Ik liet het huis vandaag bijna afbranden. Had de stijltang aangelaten en we waren al weg naar familie toen ik het alarm sloeg. Hij lag ook nog eens op een plastic stoel D:

    Hier gebeurt ook elke kerst wel iets x'D


    Dat gebeurt mij ook altijd (no_chears)

    ot; Onze eerste kerstdag was redelijk normaal. We hadden alleen veel te veel eten doordat mijn oom op het laatste moment afbelde, hij was ziek. En ik was zoals gewoonlijk weer misselijk.


    i put the fun in funeral

    Wat rot zeg, echt niet leuk om dat percies op kerst mee te maken. Het is natuurlijk nooit leuk om mee te maken, maar als het zo gezellig is en dan krijg je dat, komt het wat harder aan :( Gelukkig dat het nog goed is afgelopen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik merk al dat ik niet de enige ben die altijd weer wat heeft op kerst.
    Maar gelukkig zijn het niet heel erge dingen. (:
    Behalve die stijltang, die maakte me wel even aan het lachen, eerlijk gezegd. :X


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb zoals elk jaar weer een hoop kerstkransjes op geschranst en verder is er eigenlijk niet veel gebeurt. (A)


    26 - 02 - '16