• Nu 2011 tot zijn einde loopt, is het tijd om terug te kijken. Ik had het zelf in de periode van januari tot juli best zwaar en heb flink wat tegenslagen meegemaakt, maar nu gaat het eigenlijk prima. Ik heb een goed gevoel over 2012 :Y)
    Als ik 2011 zou moeten beoordelen, geef ik het een 6. En jullie?


    i put the fun in funeral

    Ik heb veel leuke dingen gedaan, maar ook wat tegenslagen.
    Als ik die laatste wegdenk, dan geef ik het toch een 9.
    De leuke momenten waren zoveel meer waard :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ontzettend klote, wat een tyfus jaar. Dit jaar had van mij wel overgeslagen mogen worden.
    Een -20 dus.

    Patronum schreef:
    Ik heb veel leuke dingen gedaan, maar ook wat tegenslagen.
    Als ik die laatste wegdenk, dan geef ik het toch een 9.
    De leuke mensen waren zoveel meer waard :3


    Cool, neat, swell -Cry

    7, kut jaar maar beter dan al die jaren daar voor :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Paynelinson schreef:
    (...)


    Jaaah, die ook <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    idk. Gewoontjes.
    Alleen de laatste weken heb ik echt een klote tijd achter de rug, wat ik hier niet ga posten. Maar ik ben ook weer aangenomen op de school voor volgend jaar, mijn opleiding (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Een 4. Kut jaar. Met wel wat leuke hoogtepunten, maar nee in het algemeen was het kut.


    SLOAN.

    Een paar geweldige dingen meegemaakt zoals het concert van Justin Bieber.
    Maar voelde me het rest van het jaar kut.


    <3

    ik heb de geweldigste dingen in mijn leven meegemaakt ooit!!
    en ook de rotste dingen..
    de eerste helft was SUPER GEWELDIG MOOI MET MIJN LIEFFIE
    maar de laatste helft was kut, allemaal geruzie met zoveel mensen
    de ergste ruzie ooit gehad met mijn moeder (ik ga maar niet zeggen wat er gebeurde)
    dus gemengde gevoelens, niet echt een cijfer aan te geven.
    want ik heb ook de laatste helft een aantal super leuke mensen uit mijn leven ontmoet dus tsja, moeilijk te zeggen..


    you make everything seem so possible <3

    Muwha, krijgt van mij een 5. 't Was niet verschrikkelijk... maar het kon beter, véél beter... :c

    4, Het was verschrikkelijk -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Het had zijn ups and downs. 2010 was toch een beter jaar. Ik geef het ook een 6


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Op het vlak van gebeurtenissen was het een op zijn zachtst gezegd een kutjaar, maar ik heb wel een beste vriendin voor het leven bij gekregen ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    8. Het was beter dan 2010.
    Ik heb een goed gevoel voor 2012!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het was verschrikkelijk, ik ben veel dierbaren kwijtgeraakt dit jaar. Té veel, als je het mij vraagt.
    Maar, omdat ik zo'n beetje de bijna-eeuwige optimist ben: een zeven. (:


    everything, in time