• Nu 2011 tot zijn einde loopt, is het tijd om terug te kijken. Ik had het zelf in de periode van januari tot juli best zwaar en heb flink wat tegenslagen meegemaakt, maar nu gaat het eigenlijk prima. Ik heb een goed gevoel over 2012 :Y)
    Als ik 2011 zou moeten beoordelen, geef ik het een 6. En jullie?


    i put the fun in funeral

    Dit jaar mag echt voor altijd uit mijn leven gewist worden. Behalve de laatste maand, want die is wel leuk, lol.
    Maar ja, ik geef 't een vier.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SUPPORTxTH schreef:
    dit jaar was kut, om het zacht uit te drukken.

    Zoals elk jaar, half kut half wel ok.
    4,5

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 23:42 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het enige positieve dit jaar is dat ik mijn vriend heb ontmoet, verder hele erge downs gehad. Een 3,5.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hermes schreef:
    Een 4. Kut jaar. Met wel wat leuke hoogtepunten, maar nee in het algemeen was het kut.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Euuuuuuhm.
    Even denken. Ik heb altijd wel geluk gehad met veel dingen, mijn ouders steunden me, ik heb mooie boeken gelezen, veel inspiratie opgedaan.
    Nu de negatieve dingen: Gezakt voor praktijk examen, veel off-days, weinig aansluiting bij de klas, nog steeds bij dezelfde lul in de klas zitten als de voorgaande jaren, veel ruzie gehad met ouders, een "vriendin" verloren...
    Tja.
    Ehm.
    Doe maar een zesje.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn jaar heeft gelijkmatige ups en downs gehad, het toppunt van positieve was de komst van mijn zoontje. Ik geef mijn 2011 een dikke 8.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dit jaar is alles echt goed gegaan.
    Enige minpunten die ik me kan herinneren zijn de break-up van mijn ex en toen ik ziek was een paar weken geleden. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hm. Van januari tot April was vrijwel een roes. Daarna wat beter. Juni tot en met augustus was episch, en daarna gewoontjes, tot december.

    Ik geef het een 7.


    Iedereen hier vet emo. OMG ICK GEEF MIJ JAAR EEN 3 OMG.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    6... it wasnt good but i guess i can't complain


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moeilijk om een cijfer te geven, elk jaar bevat positieve en negatieve dingen. Ik denk een zeven.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kutjaar. 3

    Ik ben dit jaar echt véél veranderd. Positief. Dus ik geef het een 8 (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Topjaar, een 9!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik het zo bekijk.. Best wel kut. 4 ofzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you