• Nu 2011 tot zijn einde loopt, is het tijd om terug te kijken. Ik had het zelf in de periode van januari tot juli best zwaar en heb flink wat tegenslagen meegemaakt, maar nu gaat het eigenlijk prima. Ik heb een goed gevoel over 2012 :Y)
    Als ik 2011 zou moeten beoordelen, geef ik het een 6. En jullie?


    i put the fun in funeral

    Ik geef het een 7


    (Be)lieve in (you)rself

    Een 3. Vreselijk rot jaar.


    Here & Now

    Hmmpf, moeilijk. Ik heb goede en slechte tijden meegemaakt. 30 maart, de zomer, 26 & 27 november, Kerst waren allemaal geweldige tijden. En nieuw jaar gaat ook nog geweldig worden, dat weet ik nu al. Ik geef het een 6,5, I guess. Ik weet niet echt, ik kan het geen cijfer geven. Want eigenlijk is een 6,5 weer te weinig, maar een 7 vind ik toch wel weer te veel.

    Mijn jaar was Ontzettend gevuld, en ik heb heel veel geleerd. Sommige dingen die ik ook niet had hoeven weten... Maar een hele hoop nieuwe mensen ontmoet en mijn leven is echt stukken beter dan het een jaar geleden was. En met het vooruitzicht van een top 2012, geef ik mijn 2011 een hele mooie negen. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Well, it sucked.
    Ik ben nu 14 jaar single... ^^
    Een 4.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    2011 was een k*t jaar. Het was echt vreselijk op de meeste gebieden. Toch was het op een enkel gebied ook wel oke. Een 4 krijgt het van mij. (al dan wel met moeite.
    2012 daarentegen gaat een nog véél erger jaar worden dan 2011, dat is nu al een feit, dus ik zie écht heel erg op tegen 2012... Elke dag dichter bij 1 januari is een marteling voor mij... :(

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:24 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik vond het eigenlijk wel een leuk jaar over het algemeen. En het leukste kwam toch wel in november <3 Anyway ik geef het een 7.


    -

    een 5,
    teveel probleempjes en zorgen gemaaktt :$


    No story lives unless, someone wants to listen. ~~ J.K. Rowling

    Ik moest tijdens yoga ook terugkijken op het afgelopen jaar, zat daar half te janken. Maar goed, had m'n dag ook niet toen. :'D Nee, ik weet het niet zo goed. Alles gaat zo ontzettend snel. En het enige wat ik niet wil is vooruit gaan en opgroeien. Ik ben een wanhopig kind dat voor altijd in haar eigen wereldje wilt blijven en dit jaar ging dat niet zo gemakkelijk. Het zal volgend jaar ook niet makkelijk zijn. Maar hé, ik leef nog, dus alles is goed. Ik geef mijn jaar lekker een 5,5. c:


    wth.

    Een 8.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    vergeleken met bijv. 2008/2009 was het veeeeeel beter. Het was eigenlijk best wel een redelijk goed jaar. Ik geef het een 7.

    Ik ben veel ziek geweest en heb heel wat tegenslagen gehad, kortom: een rotjaar. Ik geef het een 4.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    best wel goed.. maar op school minder.. ik ging wel beter bij engels opletten. De reden


    Ik geef het een 7.8 omdat dat waarschijnlijk hopelijk mijn gemiddelde word.. :P


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    1 , het was bullshit.


    Firm believer of all that is magic

    Grafjaar, 5.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.