• Nu 2011 tot zijn einde loopt, is het tijd om terug te kijken. Ik had het zelf in de periode van januari tot juli best zwaar en heb flink wat tegenslagen meegemaakt, maar nu gaat het eigenlijk prima. Ik heb een goed gevoel over 2012 :Y)
    Als ik 2011 zou moeten beoordelen, geef ik het een 6. En jullie?


    i put the fun in funeral

    Een 7. Het was weer gewoon. En dat is niet per se slecht, maar ik vertelde mezelf vroeger altijd dat het later beter zou worden. En dat gebeurt dus niet zomaar, daar moet je iets voor doen. En dat vind ik moeilijk.
    Dus een zeven.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Een zwaar jaar waar ik veel geleerd heb over veraad, teleurstelling, onzekerheid, pijn en verdriet. Ooit dacht ik dat ik al best veel wist over het leven, dit jaar heeft me het tegendeel bewezen, ik zal nooit voldoende weten over het leven, ik zal nooit uitgeleerd zijn. En misschien heb heel wat tegenslagen gehad, het hele jaar door, toch denk ik dat ik niet mag klagen, ik heb ook heel wat positieve dingen mee gemaakt en vrienden gemaakt, dat is ook heel belangrijk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hermes schreef:
    Een 4. Kut jaar. Met wel wat leuke hoogtepunten, maar nee in het algemeen was het kut.

    This

    Paper schreef:
    Een paar geweldige dingen meegemaakt zoals het concert van Justin Bieber.
    Maar voelde me het rest van het jaar kut.


    Save me from myself.

    Een acht, ik heb genoten van veel leuke dingen en de meeste vervelende dingen ben ik alweer vergeten. Zo gaat dat met mij (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    een 7. Het was een ongelooflijk kut jaar. Maar zonder al die pech en stomme acties van mij, had ik mijn nieuwe vrienden nooit ontmoet(het was het waard) En al die pech enzo is volgend jaar wee verdwenen, mijn nieuwe vrienden niet.(ja dat weet ik zeker.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ligt eraan. Ik heb hele erge downs gehad dit jaar. Maar ook wel een stel ups.

    Ik heb dit jaar de diepte punt van mijn leven ongeveer mee gemaakt. Dat is gelukkig voorbij en nu gaat het weer. Ben ik weer gelukkig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach, elk jaar heeft betere en mindere kanten, niet? Over het algemeen vond ik dit jaar wel heel goed en ik geloof dat ik voor een deel ook opgebloeid ben. 8,5


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Er zijn best erge dingen gebeurd, maar het heeft op een manier wel weer goed uitgepakt. Ik geef het een zeven. Omdat er zowel goede als slecht dingen gebeurd zijn en de vreselijke dingen uiteindelijk een positieve weerslag gehad hebben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een 8.
    Ik ben beter uit een revalidatiekliniek gekomen, heb voor mezelf gekozen en heb een leuk vriendje (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het begin van 2011 was goed, het einde is slecht.
    Laten we zeggen een 7.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    dit jaar was kut, om het zacht uit te drukken.


    Love don´t break me.

    een 3tje was een kutjaar met veel tegenslagen


    I'd wonder if i ever cross your mind

    JimMoriarty schreef:
    Op het vlak van gebeurtenissen was het een op zijn zachtst gezegd een kutjaar, maar ik heb wel een beste vriendin voor het leven bij gekregen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een 8. (:


    Full of envy behind that anonymous mask