• Nu 2011 tot zijn einde loopt, is het tijd om terug te kijken. Ik had het zelf in de periode van januari tot juli best zwaar en heb flink wat tegenslagen meegemaakt, maar nu gaat het eigenlijk prima. Ik heb een goed gevoel over 2012 :Y)
    Als ik 2011 zou moeten beoordelen, geef ik het een 6. En jullie?


    i put the fun in funeral

    -5,ik hoop dat 2012 beter zal zijn.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hetzelfde als wat jij hebt. Maar ik geef het toch een zesje.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 21:17 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik geef het een kleine 4. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn jaar... een 3


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ben echt al mijn hele leven optimistisch geweest, maar 2011 is echt een verschrikkelijk jaar geweest voor mij. Gelukkig gaat het tegenwoordig ( lees de laatste twee weken) weer beter, ik hoop op een goed 2012 en wens iedereen op q hetzelfde <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn jaar was ... totdat BOEM! One Direction in mijn leven kwam. (:
    Ik geef mijn jaar een 9,5. Néé, geen 10. Omdat ik wel wat tegenslagen heb gehad afgelopen jaar.
    (voor 1D? Een 3,9.)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik een zeven I guess, vond het niet een heel bijzonder jaar, maar ook geen vreselijke :)


    As travars

    Het beste nieuws ever gehad en ga naar Disney, goede cijfers, nieuwe goede vrienden, leuke klas.. Kan niet beter (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hooligan schreef:
    Ontzettend klote, wat een tyfus jaar. Dit jaar had van mij wel overgeslagen mogen worden.
    Een -20 dus.


    Dingen meegemaakt die niemand mee wilt maken. Hopleijk wordt volgend jaar een stuk beter.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Een walgelijk jaar. Een zwart jaar uit mijn leven.


    26 - 02 - '16

    6.5.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een stelletje pessimisten zijn jullie toch :']
    Zelfs het zwartste jaar uit mijn leven krijgt nog een 6je en dan komen jullie aanzetten met 3en ;p

    Anyway, was vergeten dit jaar een cijfer te geven, laten we er een 8.3 van maken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    in het begin had ik een paar vreselijke maanden
    maar ik heb een heerlijke zomervakantie gehad en sindsdien scheen het zonnetje veel meer
    Een dikke 8


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niks mis mee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmmm, een zeven. Het begon slecht, maar het eidingd goed - toch beter dan ik had verwacht.


    Olive