• Nou, ik was steeds aan het denken over de jongen die ik leuk vindt. En hoe we elkaar nou eigenlijk ontmoet hebben enzo.. En ik vroeg me af hoe dat bij jullie gebeurd is. Ik vertel wel eerst hoe het bij mij gebeurt is (: (Dit wordt een lang verhaal, whaha. loll.)

    Het was een mooie dag in April 2011. Zonnetje scheen, fijne tempratuur, that shit. Dus er was markt in mijn dorp. Ik ga er in me eentje heen en kom mijn ex-bff (toen was ze wel nog m'n bff, haha) en nog een meisje tegen. En dat andere meisje was steeds over die 'ozo leuke jongen' aan het praten. Ze wees hem aan en inderdaad HIJ WAS ZO CUTE! Dus ik en mijn ex-bff nemen een sprint naar hem toe. Ik vraag zo: "Ben jij -naam-" hij zo: "ja" mijn ex-bff zo: "zij wilt naar de bios met je!" hij zo: "ik niet" Ik en me ex-bff kei hard lachen enzo. Maar toen, de dag ging rustig voorbij, nou dat meisje was wel niet zo happy whaha. But. Ik loop 's avonds met de hond door het dorp. BAM. Loopt hij de straat over, naar mij toe. Ik denk meteen: Please, herken me niet, loop door, please! Man, ik schaamde me te pletter. Kom ie zo naar me toe: "echt erg dat zij op mij verliefd is" Ik glimlach wat, loopt ie weg.

    TADA. (:
    Maar nu komt het verhaaltje pas gheghe. Hoe ik dan echt verliefd op hem ben geworden:

    Het is nu iets meer dan 4weken geleden. Mijn zegmaar beste vriendin op mijn nieuwe school begon te zeuren op hyves: er is zo'n knappe jongen op het dansen. Dus ik besluit om langs te gaan. Ik ga er zo heen. Ik loop naar binnen en hij draait zich om. BAM. Jep daar stond ie dan. Ik meteen tegen mijn vriendin: "Is dat hem?!" zei natuurlijk: "Jaah!" ik voelde me zo bescheten zeg. Komt ie zo naar me toe: "Dat meisje was verliefd op me eah, weet wel op de markt". En jep, hij herkende mij ook nog. De rest van het uur keek hij alleen maar naar me, lachte hij alleen maar naar me. Nu een week later (ik heb me ook aangemeld op het dansen, loll) er was zo'n viering. En alleen hij, zijn broer en zus, en ik deden niet mee. Dus ik was gewoon 2uur alleen maar bij hem. We hebben gepraat. Hij is kennelijk verliefd op me geweest. En hij ging met me dansen. En hij was zo geweldig! Ik zwijmel nu steeds terug op die dag. En het aller domste is.. IK KON HEM VOOR APRIL AL! Hij heeft zoiets 8jaar op mijn "buurschool" gezeten. Ik kan hem me wel nog herinneren, hihi.

    Maaarrrr... De vraag: Hoe hebben jullie de jongen ontmoet die je leuk vindt??

    PS: ik heb helaas geen verkering met die jongen )=


    Lots of love (:

    Hij is een collega van mijn moeder:)
    Duss, op mijn mam's werk in de sauna. :)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:39 ]


    Bad decisions make good stories.


    Shoganai i ne~

    GATES schreef:
    Klasgenoot. :Y)


    dan ook leuk vond.


    Firm believer of all that is magic

    Tate schreef:
    Hij zit op mijn school, lol xd


    I'm just a little girl in a big mean world.

    THING5 schreef:
    Niet ..


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Hm, de vorige bij een bijeenkomst voor iets in de pauze. Hij zat al een halfjaar in mijn wiskundeklas maar hij was me tot toen nooit opgevallen :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zat in de bus om terug naar huis te gaan van school. Het was heel druk en veel mensen moesten staan. Hij stapte ook de bus in en toen we ineens een scherpe bocht maakten, viel hij soort van letterlijk op me. And that's how it all started.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    PinkaminaPie schreef:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Leuk?
    Hier op q, dit is ze; Patronum

    Serieus; I'm a loner.


    Cool, neat, swell -Cry

    Nightlock schreef:
    Ik zat in de bus om terug naar huis te gaan van school. Het was heel druk en veel mensen moesten staan. Hij stapte ook de bus in en toen we ineens een scherpe bocht maakten, viel hij soort van letterlijk op me. And that's how it all started.


    Lololololol, geweldig!


    Olive

    Tate schreef:
    (...)

    Lololololol, geweldig!


    Waarom vindt iedereen dat altijd zo leuk?
    I had a massive headache afterwards.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    THING5 schreef:
    Niet ..


    Ex astris, sciencia

    Nou hij speelde in mijn favoriete band en toen gingen mijn beste vriendin en ik op het podium en maakten indruk op hem door een flikflak ervan af te maken en zo leerden we elkaar kennen en mochten we backstage, nu heeft zij met de zanger en ik met de bas gitarist.
    ^^

    l o l


    SLOAN.

    Hij zat zo twee plekken naast me omdat er geen andere plek was. En toen keek ik heel verveeld om me heen, en toen BAM. Keek ik in die hazelnoot kleurige ogen.
    ...
    Sinds toen heb ik een hekel aan hem.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    School.
    Where the magic begins.


    26 - 02 - '16