• Nou, ik was steeds aan het denken over de jongen die ik leuk vindt. En hoe we elkaar nou eigenlijk ontmoet hebben enzo.. En ik vroeg me af hoe dat bij jullie gebeurd is. Ik vertel wel eerst hoe het bij mij gebeurt is (: (Dit wordt een lang verhaal, whaha. loll.)

    Het was een mooie dag in April 2011. Zonnetje scheen, fijne tempratuur, that shit. Dus er was markt in mijn dorp. Ik ga er in me eentje heen en kom mijn ex-bff (toen was ze wel nog m'n bff, haha) en nog een meisje tegen. En dat andere meisje was steeds over die 'ozo leuke jongen' aan het praten. Ze wees hem aan en inderdaad HIJ WAS ZO CUTE! Dus ik en mijn ex-bff nemen een sprint naar hem toe. Ik vraag zo: "Ben jij -naam-" hij zo: "ja" mijn ex-bff zo: "zij wilt naar de bios met je!" hij zo: "ik niet" Ik en me ex-bff kei hard lachen enzo. Maar toen, de dag ging rustig voorbij, nou dat meisje was wel niet zo happy whaha. But. Ik loop 's avonds met de hond door het dorp. BAM. Loopt hij de straat over, naar mij toe. Ik denk meteen: Please, herken me niet, loop door, please! Man, ik schaamde me te pletter. Kom ie zo naar me toe: "echt erg dat zij op mij verliefd is" Ik glimlach wat, loopt ie weg.

    TADA. (:
    Maar nu komt het verhaaltje pas gheghe. Hoe ik dan echt verliefd op hem ben geworden:

    Het is nu iets meer dan 4weken geleden. Mijn zegmaar beste vriendin op mijn nieuwe school begon te zeuren op hyves: er is zo'n knappe jongen op het dansen. Dus ik besluit om langs te gaan. Ik ga er zo heen. Ik loop naar binnen en hij draait zich om. BAM. Jep daar stond ie dan. Ik meteen tegen mijn vriendin: "Is dat hem?!" zei natuurlijk: "Jaah!" ik voelde me zo bescheten zeg. Komt ie zo naar me toe: "Dat meisje was verliefd op me eah, weet wel op de markt". En jep, hij herkende mij ook nog. De rest van het uur keek hij alleen maar naar me, lachte hij alleen maar naar me. Nu een week later (ik heb me ook aangemeld op het dansen, loll) er was zo'n viering. En alleen hij, zijn broer en zus, en ik deden niet mee. Dus ik was gewoon 2uur alleen maar bij hem. We hebben gepraat. Hij is kennelijk verliefd op me geweest. En hij ging met me dansen. En hij was zo geweldig! Ik zwijmel nu steeds terug op die dag. En het aller domste is.. IK KON HEM VOOR APRIL AL! Hij heeft zoiets 8jaar op mijn "buurschool" gezeten. Ik kan hem me wel nog herinneren, hihi.

    Maaarrrr... De vraag: Hoe hebben jullie de jongen ontmoet die je leuk vindt??

    PS: ik heb helaas geen verkering met die jongen )=


    Lots of love (:

    THING5 schreef:
    Niet ..


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Toen ik met mijn ex en bff naar het concert ging, was zijn beste vriend er ook bij.
    En ik ben dus zeg maar verliefd op die beste vriend van mijn ex nu.
    haha


    you make everything seem so possible <3

    THING5 schreef:
    Niet ..


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Hermes schreef:
    Nou hij speelde in mijn favoriete band en toen gingen mijn beste vriendin en ik op het podium en maakten indruk op hem door een flikflak ervan af te maken en zo leerden we elkaar kennen en mochten we backstage, nu heeft zij met de zanger en ik met de bas gitarist.
    ^^

    l o l

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OOH LOTTE JE HEBT ZO GENIAAL IK HEB TRANEN IN M'N OGEN VAN HET LACHEN!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquilla schreef:
    Niet.
    Forever Alone.


    Inspiration can hit you any time

    Hermes schreef:
    Nou hij speelde in mijn favoriete band en toen gingen mijn beste vriendin en ik op het podium en maakten indruk op hem door een flikflak ervan af te maken en zo leerden we elkaar kennen en mochten we backstage, nu heeft zij met de zanger en ik met de bas gitarist.
    ^^

    l o l
    Oh gawd (no_chears)


    Life is hard and then we die

    Oh gewoon een gast dat ik best wel knap vind die 'ken' ik door de scouts. God wat hou ik van mijn hobby. (nerd)

    Flagitious schreef:
    Oh gewoon een gast dat ik best wel knap vind die 'ken' ik door de scouts. God wat hou ik van mijn hobby. (nerd)


    Whahahahha. (:


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    hmmmm lang verhaal.. int korst: t begon met een massage en eindigde met dat we nu 7 maanden hebben:P


    I'll never be good enough... You make me wanna die!