• Sorry sorry sorry, maar ik had het gemeld. ;) Hier is hy dan eindelijk! :D
    ________________________________________________________________________

    © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123364
    ________________________________________________________________________

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Jessica! wacht nou!'' maar ik weet dat het geen zin heeft.

    Kyle.

    Ik loop net naar binnen, want ik wilde toch wel weer naar het Glee lokaal voordat mij nablijven op het menu staat.
    "Jessica! wacht nou!" Ik zie Aiden voor de meiden-wc's staan. "Loop naar binnen dan..." Zeg ik en wil doorlopen, maar Aiden houd me tegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mag ik een korte samenvatting? ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Uhm. Ja hoor.:

    Jessica, Aiden, Kyle en Amy hebben ruzie, Jessica probeert het goed te maken, Aiden neemt excuses aan, maar wil wel weten wat er is. Jessica kan het moeilijk vertellen, Kyle is te eigenwijs om de excuses aan te nemen. Amy is nu in het gleelokaal.

    Dat is wat er hier is gebeurd. In dit topic. ;). En nu heeft Jessica zichzelf opgesloten in de wc's. :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wacht een kwartiertje en ik kom ook!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oke ik wacht :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oké laat maar, heb het zelf al gelezen]

    Irial

    Met lede ogen zie ik aan hoe alles weer in het honderd loopt. Ik glimlach even naar Donna en Michael en zeg
    "Trek het je niet aan."
    Dan richt ik mijn blik op Mohammed die voor het drama zijn verhaal verteld had. Ik wacht tot ik oogcontact kan maken en fluister dan
    "Zoek afleiding, als je cola wilt, doe iets anders."
    Na deze woorden sta ik op en loop de gang in achter Kyle, Aiden en Jessica aan. Ik zie de jongens aan de meidenwc staan en stap naar ze toe. Streng kijk ik hen aan.
    "Je slaat geen meisjes," ik doe geen moeite de woede uit mijn stem te houden "wat je ook doet, wat zij ook gedaan hebben: je slaat geen meisjes."
    Ik richt mijn blik nu op Kyle alleen en spreek hem toe
    "Wanneer iemand je een excuus aanbiedt, sla je dat niet af omdat je koppig bent. Dan maak je het alleen maar erger voor jezelf."
    Ik draai me weg van beide jongens en klop op de deur
    "Ga naar het Glee lokaal," zeg ik nog over mijn schouder tegen de twee. Ik klop nog een keer op de deur en zeg
    "Jess, kom naar buiten ik wil met je praten."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry, was mijn tekst aan het typen toen je dat bericht postte]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    ''Wat is de Irial toch een bedweter hij moet zich niet bemoeien met onze problemen.'' zeg ik geïriteerd.

    [geef niet]

    Kyle.

    Ik kijk naar Irial. "Ik ben niet koppig..." Zeg ik terwijl ik naast Aiden het lokaal in loop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik hoor wat Aiden zei en kijk hem verbouwereerd aan. Het voelt alsof de grond onder mijn voeten vandaan gehaald wordt.
    "Goed om te weten waar ik sta," zeg ik rustig, zonder enige andere emotie te tonen.
    "Ik zal je niet meer helpen, als dat is wat je wilt."
    Dan klop ik nog een keer op de deur, doe die open en steek alleen mijn hoofd binnen
    "Jess, als je wilt praten wacht ik buiten op je."
    Ik doe de deur dicht en laat mijn voeten me naar buiten slepen. Op het grasperkje waar ik eerder die dag met Jess gezeten had plof ik neer. Leeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    ''Dankje! eindelik ik heb jou hulp niet nodig!'' zeg ik.

    Amy


    Ik hoor allemaal geschreeuw op de gang. ''Kyle wat is er aan hand?'' vraag ik voorzichtig.

    jessica.

    Ik open de wchokding, en loop naar de spiegel. Ik kijk erin, ik moet niet zo bitchy doen, dat verdienen ze niet!. "Jess, als je wilt praten wacht ik buiten op je." Zegt Irial, ik draai me om en zie de deur sluiten. Snel open ik hem en loop richting Irial toe. "Oké..." ZEg ik zachtjes.

    Kyle.

    "Irial is boos ofzo. en gaat tegen ons schreeuwen en nu voel ik me schuldig tegenover Irial en Jessica. Zal ik naar ze toe gaan?" Ik kijk dor het raam naar buiten waar ik ze zie.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik hoor Aiden's woorden nog weergalmen door mijn hoofd. Ik bal mijn handen tot vuisten naast mijn lichaam en slik mijn trots weg. Ik ga in mijn broekzak op zoek naar mijn pakje sigaretten en haal er eentje uit. Met een lucifer steek ik het ding aan en neem een trekje van. Ondertussen is Jessica er ook komen bijzitten. Wanneer ik voel dat ik het aankan om iets te zeggen vraag ik zacht, zonder beschuldigende toon
    "Waarom deed je dat?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Als jij het goed met ze wil maken, zou ik naar ze toe gaan. Dat deet Jessica ook bij mij. Alleen ik accepteerde het niet.'' zeg ik zacht. ''Maar ja, ik zou gaan.''