• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [As long as I get George Weasley, I'm fine. :Y)]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [You get George, I get Remus:Y) And Roxanne gets James^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [James is an asshole. Give her Seamus, dan kun je lachen! Ik bedoel, Fred, George, Leo en Simon zijn de enigen met wie je iets uit kan halen(A)]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Oké, Rox, je krijgt de rest van de awesome mensjes uit HP^^ En nu heb ik iemand nodig waar ik op kan reageren^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Ehm, Remus,' zeg ik en kijk naar mijn linkerhand die hij nog steeds vastheeft. 'Ik denk heel eerlijk gezegd dat als we willen dat James niks vermoedt, je beter mijn hand los kunt laten...' voeg ik eraan toe. Eenmaal buiten de ruimte word ik in mijn kraag gegrepen door een nare, oude en gerimpelde hand. Wafelaar, van bezweringen. Ik grijp een stuk vuurwerk en wurm me los. Zo snel als ik het voor elkaar kan krijgen gooi ik het ding omhoog en ren ik weg. 'RENNEN REMUS!' roep ik en zet het op een lopen. Ik zie in de verte Emmeline nog rennen en grijp haar hand ook vast. Ze kan me maar moeilijk bijhouden omdat ze kleiner is dan dat ik ben, maar houdt het wel vol. 'EMMELINE,' zeg ik dan hard genoeg zodat ze me kan horen. 'WAAR GAAN WE HEEN?'
    'De-de kerkers.' hijgt ze. We hollen langs het veld en ik grijp drie bezems. 'IS JAMES DAAR AL?' vraag ik en ze knikt. 'OPSTAPPEN DAN! Ze haalt ons in!'
    Ik gooi nog een stuk vuurwerk naar achteren en pas als de gang gevuld is met felgekleurde vonken en rook durf ik weer iets langzamer te gaan vliegen. 'Gaat het een beetje, Emma? Remus?' zeg ik en ik stap af. We lopen zo zachtjes mogelijk ergens binnen en Emma duwt me haast op de grond.
    'Ben je nou helemaal gek geworden! Nymphadora! VLIEGEN? In de schóól?!' zegt ze en ze hijgt na.
    'Neehoor,' zeg ik, ook hijgend. 'Het was alleen de enige optie om nog voorbij- voorbij Wafelaar te komen- en het ging toevallig even sneller...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers.

    'Nym-NYMPHADORA!' roep ik als ze een stuk vuurwerk naar achteren gooit. 'BEN JE NOU HELEMAAL?!'
    'OPSTAPPEN!' roept ze en duwt me hardhandig een bezem in de hand. Het duurt een tijdje voordat we in de kerkers zijn en in de tussentijd heeft ze meer vuurwerk naar achteren gegooid, maar als we er zijn en we binnen zijn ga ik los.
    'Ben je nou helemaal gek geworden! NYMPHADORA! VLIEGEN?!! In de schóól?!' zeg ik hard en ik hijg na. 'En dat vuurwerk, hoe kom je eraan?!'
    'Het was de enige optie!' zegt ze. 'En dat vuurwerk... tja, het duistergruis was op... Het is van Arthur.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ghehe]

    Remus

    'Ouwe heks die ze is,' mompel ik geërgerd.
    Dan kijk ik in de kerkers. 'James! Wat doe jij hier? Heeft het misschien iets met mestbommen te maken?'
    Hij grijnst. 'Hoe raad je het, Moony.'
    Ik grijns terug, en haal mijn schouders op. 'Wafelaar komt eraan.'
    James' grijns vertrekt, en maakt plaats voor een verbaasde uitdrukking. 'Heeft ze ons al gevonden?'
    'Nee. Maar ik weet niet of ze ons doorheeft.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ hoezo is James een asshole xD
    seamus? xD]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [In de boeken was hij een asshole. Jij niet hoor, Roxanne. Jij bent veel te lief voor James xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Seamus is Simon^^ En jij bent idd te lief voor James(: ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.



    Ik weet het, offtopic, maar DIT is de reden waarom ik George geweldig vind. "Oh hee! Ik heb nu een gat op de plek waar mijn oor eerst zat, ik heb geen tandenborstelhouder meer nodig!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Uhuh, de twins zijn geniaaaaaaaaaal^^ BehOORlijk grappig x3]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:51 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    [Uhuh, de twins zijn geniaaaaaaaaaal^^ BehOORlijk grappig x3]



    "I'm HOLEy, Fred, I'm Holey!"



    "Wicked!" (ik zou me meteen inschrijven!)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ghehe, ga nu maar weer on-topicxD]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Of ze ons doorheeft?' vraag ik ietwat sarcastisch aan Remus. 'Tuurlijk heeft ze ons door... Nou, ze heeft mij door, laat ik het zo stellen...' zeg ik. 'Niet dat dat zo erg is hoor, echt niet. Nou... Eh, zij denkt er anders over, maar ik richt geen blijvende schade aan dus kan ze weinig doen,' voeg ik eraan toe.
    'Iemand een chocokikker?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!