• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    'Zijn wij de enige jongens met een diagnose?' hoor ik ineens een stem in mijn gedachten. Ik kijk Juléan verbaasd aan 'Godver, flikker op uit mijn gedachten!' schreeuw ik. Hij kijkt me schrokken aan en mompelt sorry. Ik doe me best om me zelf te kalmeren, het is niet handig om op de eerste dag gelijk iemand een blauw oog te slaan. Net als ik wil zeggen dat gedachtenlezen handig is klinkt er weer dat kattengejank door het huis. 'Jezus christus,' mompel ik geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 15:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke AM, dokter
    Als ik een harde bonk hoor, draai ik me om, ik zie Liz niet meer. 'Nee Liz!' ik ren de zolder in, en zoek de lichtbruine haren van Liz. Het is moeilijk te vinden in de donkere kamer. 'Liz ?' roep ik wanneer ik even stil sta.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Juléan Quinten Happle
    Ik schrik me dood als Alex ontploft. Ik deins achteruit. Oke niet voor herhaling vatbaar. Denk ik bij mezelf. Ik hoor dat hij wat wilt zeggen via gedachte en dan gaat alweer het alarm af. Ik grom. Ik zoek af wie het is. 'Het is Liz alweer ze is op de Zolder de doc doet het al.' Stel ik hem gerust. 'En inderdaad het is handig ik haal meestal altijd tienen met toetsen omdat ik van iedereen antwoorden kan horen.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld

    Ga maar terug naar je kamer, niks te zien hier.'zegt de man tegen me. Hij zegt op zo'n toon alsof hij praat tegen een vijfjarige. Zonder nog iets te zeggen loop ik mijn kamer weer in en zet het volume van me Ipod weer op hard.Ik word nog eens doof als er steeds van die alarmen afgaan,denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik kruip achteruit als ik de stem van dokter Luke hoor, en ik kruip tegen een doos aan, waar gelijk stof uit komt. Ik hoest.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Selena Claire Sensorene || Iemand Intense pijn laten voelen.
    Ik verveel me en loop de kamer uit. Ik liep naar de eetzaal en zag niemand. Rustig liep ik naar de achterdeur en deed ik hem open. Hem frisse lucht. Ik glimlachte en liep naar buiten. Het alarm ging af, maar ik trok me er niets van aan. Ik gring tegen de muur zitten op het gras zodat de zon op mijn bleke gezicht scheen. Ik voelde hoe de warmte op mijn huid kwam. Mijn kippenvel was meteen weg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    Ik fluit, 'handig, hoewel gewoon de grootste nerd van de klas overhalen om vlak voor het einde van de toets de bladjes te verwisselen ook supergoed werkt,'lach ik. 'Kan je de gedachten van iedereen horen?' vraag ik. 'Yup,' antwoordt hij. 'Damn, dat is fucking handig, dan kan je bij meisjes gewoon gelijk weten wat ze wil horen en BAM! Je hebt ze veroverd en kan weer door naar de volgende.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat HurtedHeart doet ik best slim, als het alarm al afgaat hoor je het andere alarm van iets anders niet (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Luke AM, dokter
    Als ik Liz haar gehoest hoor, loop ik rustig naar haar toe. Ik stop even en probeer haar aan t kijken. Rustig ga ik naast haar op de koude vloer zitten. 'Liz, ik wil je helpen. Niet bang voor me zijn, alsjeblieft.' Zeg ik waarna ik voor me uit staar.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    ( mijn poppetje 'Alex' vloekt best wel veel, als iemand hier problemen mee heeft kan die dat gewoon zeggen dan verminder ik het :) )


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik weet het daarom deed ik het ook xD maar Selena loopt niet weg ze wilt gewoon frisse lucht]

    Juléan Quinten Happle
    Ik grijns. 'Ik kan dat inderdaad doen, maar dat is eigelijk niet eerlijk.' begin ik. Ik hoor een gedachte binnenstromen van Allison en grijns. 'Ben ik het mee eens Allison. We worden nog is doof hiero.' antwoord ik via telepathie. Ik richt me weer op Alex. 'En welk meisje vind je leuk dan?' Vraag ik nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liz Berably | Klopgeest.
    'Niemand zal me ook geloven van die klopgeest, dat weet ik zeker!' zeg ik kwaad en verdrietig en ik leg mijn armen op mijn schoot.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Luke AM, dokter
    Ik kijk even naar rechts, waar de kleine Liz wat kwaad zit. 'Ik zal je geloven, echt waar.' ik glimlach even, 'Maar op een voorwaarde, als je mij dan nu ook gelooft.'


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik sta op. 'Best.' Ik zucht diep. 'Die geest gaat toch nooit weg.' Ik kijk nog steeds kwaad, en opeens vliegt er een glas tegen de muur, die zo uit de doos komt. Ik schrik me rot.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    'Wie is Alison?' vraag ik hem. 'Oh, weet ik eigenlijk niet echt,' lacht Juléan, 'Ik ving gewoon haar gedachten op. Maar hoe zit het nou met dat meisje dat je leuk vindt?' 'Dude, dat heb ik toch al gezegd! Ze is verdomd lekker, meer niet,' grijns ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered