• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [oooh oké haha (:]

    Luke AM, dokter
    Ik ren snel naar de achterdeur, waar ik Liz zie staan. 'Liz, je moet wel weten dat we dit kunnen zien als een ontsnapping..' Ik kijk haar even met een strak gezicht aan, waarna ik de deur dichttrek.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    'Juléan Happle,' zegt een jongen. Ik draai me om terwijl me gedachten nog steeds bij dat meisje zijn. 'Alex Samuels toch?' vraag Juléan. Ik knik. 'Volgens mij zit je bij mij op de kamer,' zei hij. 'Ja, kan wel,' zeg ik, 'nog leuke meisjes gezien?' vraag ik hem. terwijl we naar onze kamer lopen.

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld


    Ik voelde dat de jongen iets wilde vragen dus ik schoot snel me kamer in terwijl het alarm nog steeds afging. Ik pak me Ipod uit me koffer en zet het volume net zo hard tot dat ik het alarm niet meer kan horen. Ik ga op een van de bedden liggen en sluit mijn ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liz Berably | Klopgeest.
    'Het spijt me, ik kon er niets aan doen, mijn klopgeest...' Ik laat mijn zin afdwalen en kijk naar de grond.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Luke AM, dokter
    'Het is oké, je bent nieuw en dit kan altij gebeuren.' Ik leg mijn hand even op haar schouder. Ik kijk haar glimlachend aan, 'Hiervoor ben je hier immers, toch ?' Ik kijk haar vriendelijk aan.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Juléan Quinten Happle
    'Nee nog niet.' Zeg ik terwijl ik voor Alex naar binnen ga. 'Jij wel blijkbaar.' Zeg ik grijnzend nadat ik zijn gedachte had gelezen die over een meisje ging. 'Ik hou liever afstand dan is het minder hard.' Zeg ik uitleggend. 'Ik kan gedachte lezen. Ook een beetje telepathie. Ik weet ook je Diagnose je bent sterker dan een worstelaar en zeker als mij.' Zeg ik uitleggend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liz Berably. | Klopgeest.
    Ik knik. 'Ja,' zeg ik. Ik zucht zachtjes. 'Mag ik terug naar mijn kamer?'

    Morte Peires. | Aangetrokken door vuur.
    'Je verstoort alsnog onze rust, Liz,' mompel ik en ik zwaai de lucifer heen en weer voor mijn ogen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    Ik kijk Juléan met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Gedachten lezen?,' grinnik ik, 'net als die homo uit twilight?' 'Ik meen het,' antwoordt Juléan. 'Okay, dan dude,' zeg ik, 'enne nog even over dat meisje, ze is gewoon een verdomd lekker ding, meer niet. Je zal zien wat ik bedoel bij het avondeten,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke AM, dokter
    Ik trek een mondhoek omhoog, waarna ik knik. Ik loop richting het alarm kastje en zorg dat het alarm stopt. 'Zo.' zeg ik mompelend. Ik loop richting de kantine waar ik een cappuccino haal vanuit de koffiemachine. Als ik het bekertje pak schrik ik even van de hitte, zodat er wat koffie overheen klotst. Ik slok m'n adem even op, van de schrik. Als ik de hete koffie heb neergezet loop ik snelwandelend naar de waskraan waar ik m'n hand onder de kraan houd.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Morte Peires | Aangetrokken tot vuur.
    Ik ren weg zodat door heel het huis een brandgeur komt door de lucifer. Ik blaas die snel uit en ga tegen de muur staan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ohja, btw, de zolder en de kelder zijn verboden toegang, en daar zit ook een alarm bij. Je mag natuurlijk wel ondeugend zijn, zoals Liz nu gaat doen, XD.]
    Liz Berably | Klopgeest.
    Een stem in mijn hoofd zegt dat ik niet naar mijn kamer moet gaan.
    'Tijd om het huis te ontdekken,' fluister ik tegen mezelf. Ik ren door de gang naar een verborgen zolder. Ik loop de trap voorzichtig op, en de traptreden kraken, wat me eigenlijk ook al verraad. Als ik de deur open maak en naar binnen stap, gaat weer een alarm af.
    'Verdorie,' mompel ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld

    Ik doe mijn ogen open en zie dat mijn kamergenoot er nog steeds niet is. Voorzichtig trek ik een van me oortjes uit en merk dat het alarm uit is. Ik zet het volume zachter en pak mijn gitaar. Ik zoek een liedje van Taylor Swift en begin mee te spelen. Net als ik de eerste paar akkoorden heb gespeeld gaat er wéér een alarm af. Ik sta zuchtend op, doe de deur naar de gang open. Ik loop de gang in en zie een meisje bij de deur die naar de zolder leidt staan.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 15:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    'Ik meen het.' Grom ik naar hem. Ik kalmeer mezelf weer. Ik ben geen nul uit een film Joep geen twilight voor Juléan. Hij begint weer over de leuke meiden en ik luister aandachtig.
    'Zijn wij de enige jongens met een diagnose?'vraag ik via Telepathie. Ik beweeg mijn mond niet en ik zie Alex verbaasd kijken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luke AM, dokter
    Net als ik een slok neem van m'n wat afgekoelde koffie, gaat alweer het tweede alarm. Ik rol even met m'n ogen, waarna ik m'n koffie neerzet en het huis af ga naar de oorzaak. Wanneer ik alles gehad heb, geef ik heel even de moed op. Ik leun met m'n handen op m'n knieën om even bij te komen van het rennen. Dan schiet me wat te binnen, de zolder. Wanneer ik naar de zolder toe ren, zie ik weer de onschuldige Liz staan. Op een een of andere manier lucht dit me op. Hijgend loop ik naar haar toe. 'Komop Liz !' even zucht ik. Ik schud nee met m'n hoofd, 'je weet dat dit niet kan hè.'


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik schrik van een meisje wat bijna achter me staat, ook dokter Luke staat er nu en ik vlucht de zolder op. Ik struikel over een losse plank en als het goed is zou het een bonk veroorzaken.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 15:29 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Toevoeging: ]
    Ook kijk ik naar het andere meisje dat is komen aanlopen. -ali- 'Ga maar terug naar je kamer, niks te zien hier.' Ik kijk het ietwat kleine Meise even aan.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.