• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik schrik op van het alarm, serieus? Overdag een alarm, wel lijken wel gevangenen.
    Bij de voordeur staat niemand dus ik loop naar de achterdeur.
    Daar staat Liz, duidelijk ook geschrokken van het alarm.

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld

    Als ik bij het huis aan kom gaat er net een alarm af. De taxichauffeur haalt mijn koffers uit de achterbak en rijdt er meteen vandoor. Mijn gitaarkoffer bonkt op me rug terwijl ik naar de deur loop. Net als ik wil aanbellen gaat de deur al open en een medicijn vrouw zegt waar mijn kamer is. Ik hoor wat geschreeuw maar daar trek ik me niks van aan. Ik begin net met me koffers de trap op te slepen als de deur opengaat.

    Alex Samuels | Enorme sterkte

    Jezus wat een kattengejank, denk ik als ik het huis in loop. Net als een van de medicijn vrouw heeft gezegd waar me kamer is en ik de trap op loop schiet een meisje met lichtbruin haar de trap af. Ik kijk haar even na maar dan hoor ik een gil en zie het meisje dat voor me liep even wankelt en dan naar achteren valt. Ik sta gelukkig al vlak achter haar en vang haar en haar koffers gemakkelijk met één hand op terwijl ik me koffer in me andere hand houdt. Het meisje wordt rood en ik zie dat ze behoorlijk knap is. 'Gaat het?' vraag ik. Het meisje mompelt wat onverstaanbaars. Ik help haar haar koffers verder naar boven te tillen maar voordat ik iets kan vragen schiet ze een kamer binnen en blijf ik in mijn eentje achter op de gang.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 14:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Ik kijk naar het meisje. 'Je doet me vast geen pijn, tenminste als je je diagnose in bedwang kan houden.' Komt er vriendelijkst haar mond. Ik schud snel mijn hoofd. 'Dat is het probleem juist. Dat kan ik niet.' zeg ik zacht. De dokterwaar ik mijn dossier vanaf heb gepakt komt naar binnen. 'Ik snap best waar je niet wil dat ik het lees.' zegt hij dn hij is even stil. 'Maar ik wil je graag helpen, en zonder je dossier is dat best lastig..' zegt hij wijs en Met een vriendelijk gezicht. Ik maak geen oogcontact meer met hem bang om mijn redding pijn te doen. 'Laat ik maar zeggen dat ik een monster ben die zondr iemand aan te raken pijn kan doen. Alles wat ik moet doen is diegene te zien.' Zeg ik zacht. Ik verstop het dossier achter mijn rug en doe mijn handen voor bij mijn knieën. Ik open met mijn linkerhand mijn tas waar mijn kleine puppy uitkomt. 'Zijn huisdieren verboden of mogen ze hier zijn?' vraag ik snel om van onderwerp te veranderen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liz Berably | Klopgeest.
    'Uh...' mompel ik en ik ril lichtjes. 'Sorry.' Ik kijk verontschuldigend. Ik wist zelf wel dat ik dit niet wilde, die stomme klopgeest ook.
    'Dat deed mijn klopgeest,' zeg ik zacht.

    Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur.
    'Verboden, maar verstop hem,' zeg ik.
    Ik schrik van het alarm en spring van mijn bed. Daarna ren ik naar beneden naar de achterdeur, waar Liz staat met de deurknop in haar handen staat. Ik ken Liz al, van de middelbare.
    'Liz!' gil ik. 'Je verstoort onze rust.' Ik rol met mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 14:43 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Plattegrond is klaar.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Juléan Quinten Happle
    Ik hoor weer allemaal gedachtes door mijn hoofd zweven. Als het alarm afgaat loop ik naar buiten. 'Dat is mijn klopgeest.' hoor ik iemand denken. Ik knik en zie een jongen voor me staan als ik de gang inloop. 'Juléan Happle.' zeg ik. Ik lees snel zijn gedachte en glimlach. 'Alex Samuels toch?' Vraag ik rustig. Hij had enorme sterkte enzovoort. Ik bekeek hem even en wenkte hem toen mee. 'volgens mij zit je bij mij op de kamer.' Zeg ik met een korte glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luke AM, dokter
    Ik luister naar het meisje, dat wat zenuwachtig op haar bed zit. Ik schrik ven wat het meisje zegt, 'Zo moet je jezelf niet zien,' Heel even denk ik na wat haar naam was, dan herinner ik het weer. 'Selena, iedereen is anders, je bent geen monster. Maar bijzonder. Je weet niet waar je naar toe in staat bent als je jezelf in controle hebt.' Ik kijk haar even serieus aan. 'Ik denk dat je hier juist bijzonder trots op moet zijn, het is iets wat je uniek maakt.' Wanneer ze over het hondje begint, zeg ik lacherig 'Zolang er niemand achter komt heb ik ook niks gezien.' ik geef een vriendelijke knipoog en loop richting de grote woonkamer.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    [Hoe kunnen Juléan, Selena, Alex, etc. het alarm niet horen, na de mensen die bij Liz staan? XD. Oja, de kamergenoten zijn ook klaar.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Selena Claire Sensorene
    Ik knik en verstop mijn puppy in een verhuidpsdoos die onder het bed ligt. Ik doe wat brokjes in het voerbakje dat ik mee had en wat water van mijn flesje water. Ik schoof de verhuisdoos met speeltjes en puppy weer onder mijn bed en de dokter had dit niet gezien of gehoord. Ik bleef zitten toen Morte wegliep om te checken voor het alarm en keek om me heen. Zal ik hier genezen? Zal ik anders worden. Ik luisterde niet baar het alarm. Al was er vuur of zoiets. Ik had geen zin om te luisteren. Beter dood dan deze ziekte houden.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 14:52 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Oww, alarm dat heb ik even gemist denk ik.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    [Die dokter moet daar wel even naartoe om het alarm uit te leggen en dat er geen ontsnappingsroute kan zijn door dat alarm :P.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Mijn personages trekken zich er niet echt wat van aan. Juléan die hoorde door gedachte lezen dat het een klopgeest was. En Selena wilt het niet horen. Die nooit het niet. Ze wilt even alleen zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké, Celine (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maar waarom is er überhaupt een alarm afgegaan ?


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    [Haakjes. Omdat Liz de achterdeur open deed zonder toestemming, en als het alarm niet afgezet was ziet iedereen het als ontsnapping, zo zit het ook bij de ramen en bij de voordeur (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.