• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (alle stukjes beginnen door elkaar te lopen, best wel verwarrend ;p )


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik besluit terug naar mijn kamer te gaan.
    Daar ligt Liz op haar bed.
    Ik wil iets zeggen, Liz zal ik toch wel kunnen vertrouwen.
    Ik slik even.
    'Uhm, gaat het wel?' vraag ik zachtjes terwijl ik op mijn eigen bed ga zitten.

    Selena Claire Sensorene
    Tranen biggelen over mijn wangen hoe ik de jongens hoor gillen van de pijn. Ik kan er niets aan doen. een bepaalde emotie laat me mijn gave gebruiken en ik weet niet hoe ik het dan kan stoppen. Tranen biggelen steeds sneller over mijn wangen tot ik morte zie. 'Ga we ik wil niemand pijn doen.'Snik ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wa ik nou voor vraag heb, heeft iemand in het echt dit soort 'gaves/diagnoses/gedragsproblemen?' Daar ben ik wel benieuwd naar, haha]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 16:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [btw, ben ik nou gek of staat de vrijetijdskamer niet op de plattegrond ? :$]

    Liz Berably | Klopgeest.
    'Niemand gelooft me over mijn klopgeest...' zucht ik en ik kijk naar Mila.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Mag ik even een korte samenvatting over wat er gebeurd is tot nu toe?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MoonBerry schreef:
    [btw, ben ik nou gek of staat de vrijetijdskamer niet op de plattegrond ? :$]


    [Die ga ik nog maken, en ook ga ik de zolder en kelder nog aangeven (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NeverLoseYou schreef:
    [Wa ik nou voor vraag heb, heeft iemand in het echt dit soort 'gaves/diagnoses/gedragsproblemen?' Daar ben ik wel benieuwd naar, haha]
    [Eehm soort van. Ik zie een meisje van 6 jaar. Ze heet Madeline en achtervolgt me ze zegt dat ze haar ouders is kwijtgeraakt in het bos ofzo best we vreemd, maar ik zie haar nu al 5 jaar sinds mij 9e. En zo weet ik wel dat ik nooit alleen ben. Ik zie haar als mijn kleine zusje. Ze is er altijd voor me. ik kan haar aanraken maar andere niet. en Niemand geloofd me. mijn ouders zelfs niet. best wel vreemd he?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mila McBrown | Paranoia
    'Je klopgeest?' vraag ik nog steeds zachtjes, 'Ik wist niet dat je er een had, nou ja, ik ben paranoia volgens de dokter.'

    [Ik neem Luke even over ;) hij zei dat het mocht dus ik doe het even.]
    Luke Adam Miller || Dokter
    Ik wordt opeens meegetrokken door iemand naar buiten. Selena zit te huilen terwijl de jongens stuiptrekkend over het gras rollen ze gillen en tranen lopen over hun wangen. Ik snel me naar Selena toe. 'Selena kan je ermee stoppen?'' Vraag ik nadat ik Allison aankeek. Wat kan dat eisje allemaal?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mags schreef:
    [Mag ik even een korte samenvatting over wat er gebeurd is tot nu toe?]


    [Liz is totelos, ze word er gek van dat niemand haar gelooft over de klopgeest. Ook hebben Alex en Juléan gepraat over hun diagnosis etc. en over leuke meisjes in het instituut, maar die liggen nu te lijden door Selena's gave. Liz is wel redelijk geholpen, alhoewel de zolder wel een grote zooi is. Mila zit nu bij haar, en Dokter Luke en Morte zijn nu bij Selena om haar te kalmeren. Dat is het, denk ik XD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    Het voelt alsof ik dood ga, denk ik terwijl ik nog steeds schreeuw. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel pijn gevoeld. 'Ehmm gaat het wel?' hoor ik ineens een zangerige meisjesstem zeggen. Ik draai me hoofd en zie het knappe meisje van de trap staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Eehm soort van. Ik zie een meisje van 6 jaar. Ze heet Madeline en achtervolgt me ze zegt dat ze haar ouders is kwijtgeraakt in het bos ofzo best we vreemd, maar ik zie haar nu al 5 jaar sinds mij 9e. En zo weet ik wel dat ik nooit alleen ben. Ik zie haar als mijn kleine zusje. Ze is er altijd voor me. ik kan haar aanraken maar andere niet. en Niemand geloofd me. mijn ouders zelfs niet. best wel vreemd he?]


    [Idd. Ik voel me het meest aangetrokken door vuur. Ik heb nu 3 pakjes met lucifers voor me zitten, en ik heb nu een lucifer naast me liggen die ik zo ga aangsteken xd]

    Liz Berably | Klopgeest.
    'Ik heb er één, maar niemand gelooft me. En autsj, paranoia,' zucht ik. 'Straks worden we allemaal nog overgeplaatst naar een gekkenhuis. Dit is er ook al één, helaas.' Ik zucht diep. 'Door mij is de zolder een grote zooi geworden.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NeverLoseYou schreef:
    (...)

    [Liz is totelos, ze word er gek van dat niemand haar gelooft over de klopgeest. Ook hebben Alex en Juléan gepraat over hun diagnosis etc. en over leuke meisjes in het instituut, maar die liggen nu te lijden door Selena's gave. Liz is wel redelijk geholpen, alhoewel de zolder wel een grote zooi is. Mila zit nu bij haar, en Dokter Luke en Morte zijn nu bij Selena om haar te kalmeren. Dat is het, denk ik XD.]


    [Danke schön en waar zitten de meeste? In de vrijetijdsruimte? Want dan gaat mijn personage daar wel heen. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.