• Mijn pa zijn vriendin heeft juist bekend dat ze kanker heeft.
    We zijn op reis, en ze hadden beide wat gedronken en toen gingen ze nog even mee naar onze kamer want we zitten in verschillende hotels. Toen we terug naar de receptie gingen zodat zei hun weg terug vonden, zei ze opeens dat ze baarmoederhalskanker had. Eerst dachten we dat het was omdat ze te veel gedronken had, maar het blijkt dus echt waar te zijn. Dan zat ze de hele tijd te zeggen dat ze dood ging gaan, en haar 9-jarige dochter was natuurlijk helemaal in paniek en zo. En nu is mijn papa mee naar hun hotel en zit ik dus alleen op mijn kamer. Ik voel me echt zo slecht, en heb echt medelijden met haar dochtertje, ze wil zelf zelfmoord plegen en zo omdat ze het niet meer ziet zitten. En ik heb ook medelijden met mijn papa, want hij voelt zich nu ook slecht, omdat ik me slecht voel, en omdat hij zielsveel van haar houdt.
    En volgens haar is het al te laat.
    Sorry dit moest er gewoon eventjes uit

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 2:37 ]

    Sterkte. <3

    Operan schreef:
    Sterkte. <3

    dank je

    ik snap dat het echt verschrikkelijk is dat ze kanker heeft, maar het op dat moment zeggen was nou niet echt bepaald slim..
    ik wens je heel veel sterkte!!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Omg.. Sterkte popje! <3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    BigBanana schreef:
    ik snap dat het echt verschrikkelijk is dat ze kanker heeft, maar het op dat moment zeggen was nou niet echt bepaald slim..
    ik wens je heel veel sterkte!!

    ja, ik weet het :(
    dank je

    Operan schreef:
    Sterkte. <3

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    Firm believer of all that is magic

    Tranquilla schreef:
    Omg.. Sterkte popje! <3


    Hastings schreef:
    (...)


    Geniusferb schreef:
    (...)


    dank je

    Sterkte ermee (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    Bad decisions make good stories.

    Oooh, dat is zo rot!
    Heel veel sterkte meid. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sterkte <3 Ik weet hoe erg het voelt, bij mij zit kanker in de familie


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    wow, da's heftig
    sterkte (flower)

    Sterkte <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    dank je allemaal