• Mijn pa zijn vriendin heeft juist bekend dat ze kanker heeft.
    We zijn op reis, en ze hadden beide wat gedronken en toen gingen ze nog even mee naar onze kamer want we zitten in verschillende hotels. Toen we terug naar de receptie gingen zodat zei hun weg terug vonden, zei ze opeens dat ze baarmoederhalskanker had. Eerst dachten we dat het was omdat ze te veel gedronken had, maar het blijkt dus echt waar te zijn. Dan zat ze de hele tijd te zeggen dat ze dood ging gaan, en haar 9-jarige dochter was natuurlijk helemaal in paniek en zo. En nu is mijn papa mee naar hun hotel en zit ik dus alleen op mijn kamer. Ik voel me echt zo slecht, en heb echt medelijden met haar dochtertje, ze wil zelf zelfmoord plegen en zo omdat ze het niet meer ziet zitten. En ik heb ook medelijden met mijn papa, want hij voelt zich nu ook slecht, omdat ik me slecht voel, en omdat hij zielsveel van haar houdt.
    En volgens haar is het al te laat.
    Sorry dit moest er gewoon eventjes uit

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 2:37 ]

    Sterkte ermee!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sterkte!! <3

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Heel erg veel sterkte <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Defensive schreef:
    Sterkte ermee (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow, dat is inderdaad verschrikkelijk, heel veel sterkte voor jou en de familie! <3


    “Love is a contradiction.”

    Heel veel sterkte gewenst! Ik heb zelf drie familieleden verloren aan kanker. Maar misschien is het voor haar nog niet over? Ik bedoel, kan ze nog geholpen worden?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    IceWatch schreef:
    Sterkte!! <3


    Queer zijn is gewoon alles

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Chronicle schreef:
    Heel veel sterkte gewenst! Ik heb zelf drie familieleden verloren aan kanker. Maar misschien is het voor haar nog niet over? Ik bedoel, kan ze nog geholpen worden?


    Ze zegt zelf, dat het al te laat is, en dat ze geen zin heeft om te vechten ervoor

    Ik heb (helaas) ervaring met dit soort situaties. Als je wil mag je me altijd een pb sturen om te praten. En heel erg veel sterkte


    Physics is awesome

    Sterkte.
    Als ze zelf toegeeft geen zin meer te hebben om ervoor te vechten, dan mag je niet vergeten dat zij zich er bij heeft neergelegd en ervoor kiest niet meer te vechten. Als dat is wat zij wil, zijn er minder redenen om triest te zijn. Slechts een kleine troost, maar het kan helpen.


    Has no one told you she's not breathing?