• Mijn pa zijn vriendin heeft juist bekend dat ze kanker heeft.
    We zijn op reis, en ze hadden beide wat gedronken en toen gingen ze nog even mee naar onze kamer want we zitten in verschillende hotels. Toen we terug naar de receptie gingen zodat zei hun weg terug vonden, zei ze opeens dat ze baarmoederhalskanker had. Eerst dachten we dat het was omdat ze te veel gedronken had, maar het blijkt dus echt waar te zijn. Dan zat ze de hele tijd te zeggen dat ze dood ging gaan, en haar 9-jarige dochter was natuurlijk helemaal in paniek en zo. En nu is mijn papa mee naar hun hotel en zit ik dus alleen op mijn kamer. Ik voel me echt zo slecht, en heb echt medelijden met haar dochtertje, ze wil zelf zelfmoord plegen en zo omdat ze het niet meer ziet zitten. En ik heb ook medelijden met mijn papa, want hij voelt zich nu ook slecht, omdat ik me slecht voel, en omdat hij zielsveel van haar houdt.
    En volgens haar is het al te laat.
    Sorry dit moest er gewoon eventjes uit

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 2:37 ]

    Sterkte


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wow - that's just...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    26 - 02 - '16

    Sterkte <3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Heel veel sterkte!

    sterkte ermee


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    Inspiration can hit you any time

    No offense, maar haar timing was niet bepaald perfect. Hoewel ik nooit echt denk dat er een geschikt moment kan bestaan om zoiets te zeggen.
    Heel veel sterkte.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Echt super erg... In mijn omgeving is er ook iemand die kanker heeft. Zeg liever niet wie, heb het er moeilijk mee. Maar ik weet hoe het voelt :(

    Heel veel sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoe die vrouw deed vind ik echt niet kunnen. Niet bij haar dochter. Hoe erg het ook is voor haar, ze moet wel aan der dochter denken.
    Veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Operan schreef:
    Sterkte. <3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Veel sterkte. <3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Sterkte. Hopelijk komt het allemaal goed.


    Food.

    Leprechauns schreef:
    Sterkte <3


    Pass the damn ham, please.

    Awwwhwhhh, omg, aaawh whatthefuckhell.
    Omg, zoo veel sterkte! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.