• Ik kwam gister terug van HP marathon, ik had meer dan 30 uur niet geslapen dus ik pakte mijn laptop en ging boven op mijn bed computeren omdat het daar teminste rustig was. Begint mijn moeder opeens te schreeuwen dat we beneden leven enzo. Negeer ik het en ga ik boven zitten. Volgende dag pak ik mijn laptop weer en ga ik weer boven zitten, gaat mijn moeder weer schreeuwen enzo en zegt ze dat ik in 10 minuten beneden moet zijn. Ik zit nog steeds boven maar oke, lol.
    Maar als ik dan 4 dagen beneden zit, zit ze te zeuren dat ik meer boven moet zitten, zucht.

    Hebbben jullie ook zulke irritánte ouders?



    En nu zit ik beneden, zit mijn moeder de hele tijd na te zeuren dat we beneden leven, en dat ik ze het niet accepteerd dat ik teveel boven achter de computer zit, maar wel beneden? Okay..
    Oh en mijn zus is irritant, zit ze de hele tijd raadsels op te noemen terwijl ze weet dat ik dat haat D:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 14:05 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Zij zijn toch vergroeid met de computer? Jij hebt tenminste nog een beetje een leven.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik zit gewoon altijd beneden, met mijn laptop op de bank. En als ik moet leren, of gewoon lekker mijn muziek hard wil hebben ga ik naar boven. Ik heb niet zo vaak problemen met m'n ouders :D

    Begint mijn moeder opeens te schreeuwen dat we beneden leven enzo. Negeer ik het en ga ik boven zitten.


    -facepalm- Dat is vragen om gezeur.
    En het is toch logisch dat je moeder het fijn vind als je af en toe even beneden je gezicht laat zien? Je benmt toch geen kluisenaar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb ik ook. Bij mij zetten ze gewoon de wifi uit als ik beneden moet komen. En dat is meestal al om 8 uur. Voel me echt een kleuter.


    Food.

    Endure schreef:
    (...)

    -facepalm- Dat is vragen om gezeur.
    En het is toch logisch dat je moeder het fijn vind als je af en toe even beneden je gezicht laat zien? Je benmt toch geen kluisenaar?



    Mhh, ik ben geen kluizenaar.
    Mijn moeder zit altijd te zeuren dat ik teveel weg ben, dus als ik thuis kom ben ik meestal moe, heb ik geen zin in opmerkingen en gezeur dus dan ga ik boven zitten.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Het klinkt raar dat ze je naar boven sturen(cat)
    Hier thuis mogen we overdag niet boven zitten, de mensheid op de begaande grond mist je dan teveel.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    jep ik begrijp het helemaal
    als ik beneden op de pc zit doe ik niks *ik schrijf verhalen en run en blog dat is vermoeiend*
    en als ik boven zit dan worden ze boos omdat ik mijn gezicht nooit laat zien -.-


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Dat heb ik ook maar nu ik haast altijd beneden zit, begint ze te zeuren dat ik zoveel achter mijn laptop zit. Het is verdorie wel vakantie


    Physics is awesome

    Mijn ouders maakt het niet uit waar ik zit. Ik zit voor een groot deel op mijn kamer. Maar ik ga ook af en toe naar beneden. Is ook wel eens gezellig :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.