• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    "Uuh Ali, wat gebeurd er met Cat ?!" riep ik in paniek uit.

    Will Sylver
    Cat en Sam kwamen de keuken binnen eindelijk. Vrolijke mensen.
    Tot ik plots zag dat Cat haar hoofd vastgreep en haar ogen wazig werden.
    'Cat, is alles in orde?' vroeg ik.


    If there's no risk, there's no reward.

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik keek om me heen en meer dan helft werd hysterisch, omdat één of ander griet hoofdpijn had. Ik zuchtte en stond op. Ik eet later wel. Dacht ik en liep richting de vrijetijdsruimte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    Ik schrok van Ali die in eens luid begon te gillen. 'Alex laat haar los ik ik gebruik HET.' zei Selena. Ik keek haar even aan en liet Ali toen toch maar los die gelijk weg vluchtte naar Sam en Cat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik denk dat Sam in paniek aan het roepen was en dat Will vroeg of alles ging. Ik schudde weer met mijn hoofd in keek in 2 bezorgde gezichten. Ik glimlachte geforseerd. "Uhm, niks aan de hand hoor" zei ik zo onschuldig mogelijk. Ik stond op en liep naar de hal waar ik me tegen de muur liet vallen en mijn hoofd vasthield. Alsjeblieft hoofd, hou ermee op.

    Will Sylver
    Ik ging naast Cat zitten en tikte op haar schouders, maar ze antoorde niet. Alsof ze in...trance was.


    If there's no risk, there's no reward.

    Alison Jones

    Eindelijk verlost van Alex vluchtte ik snel naar Cat. Ik zag dat ze weer en visioen had. 'Cat, wat zie je?' vroeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Iedereen raakte ineens in een soort paniek, getver, ik pakte mijn schaaltje cornflakes en vluchtte langs iedereen naar buiten, met mijn kommetje en lepel liep ik door de hal, ik zag de jongen waar ik van was geschrokken naar de vrijetijdskamer lopen, ik liep naar hem toe.
    'Werd jij ook gek daar in de keuken?' vroeg ik zacht.

    Will Sylver

    Ik trof Cat aan in de hal. 'Wat is er? Ik kan ook geheimen bewaren hoor.' zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 15:17 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Verbaasd bleef ik achter toen Cat wegliep. Had ik haar dan toch beter aangeraakt ?

    Derek Souza | Weerwolf

    'Werd jij ook gek daar in de keuken?' hoorde ik achter me. Ik mompelde iets wat op een ja moest voorstellen en dat die mensen zich waarschijnlijk aanstelde. Bij de ruimte aangekomen liep ik naar een raam en keek ik naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen

    Will kwam naast me staan. "Het ... het is niks, het is dom, ik ... ik krijg visioenen maar die trance waar ik telkens inraak is gewoon hels" breng ik zacht uit. Een enkele traan loopt over mijn wang. Ik heb dit nooit gewild.

    Mila McBrown | Paranoia
    'Sorry dat ik zo van je schrok, ik had je niet aan horen komen,' zeg ik zachtjes en ik plof op de bank neer terwijl ik mijn cornflakes eet.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Ik keek de zaal rond. Iedereen was wel iets aan het doen. Ik keek even naar buiten toen er een traan over mijn wang liep. Ik had haar kunnen helpen door te weten hoe ze zich voelde, maar ik was weer eens te bang. Te bang voor wat ik zou voelen.

    Selena Claire Sensorene
    Iedereen wordt hysterisch omdat cat wat ziet ofzo. Ik loop sierlijk weg naar de vrijetijds ruimte. Derek, zo dacht ik dat hij heette, en Mila zaten er ook. Ik plofte in een zetel en keek ze aan. 'de keuken is helemaal hysterisch ik wordt er gek van.' zeg ik met een zucht. Ik bekijk ze even. 'Waarom zijn jullie eigelijk hier?'. Vraag ik dan toch maar om de stilte te verbreken.


    I'm finally back, Finally after a Year break