• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ff mijn mama gaan halen, ben zo terug x]

    [ff ijsje op eten dan laat ik me poppetje wel weer bewegen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MoonBerry schreef:
    [Gaan we zo ontbijten? (A)]
    Selena ontbijt al :p]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex Samuels

    Ik werd wakker door het gerammel van me maag. Ik liep de kamer uit en zag een hele bende mensen op de gaan staan waaronder Ali, Juléan en Will. Ik haalde me schouders en liep naar beneden. Toen ik in de keuken aankwam zag Selena zachtjes huilen. 'wat is er?' vroeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    hmmm, er was dus iets aan de hand. Ik denk niet dat we allemaal per toeval in Lyle house zitten. Zou het iets te maken hebben met bovennatuurlijke krachten of zoiets? Ik zou het uitzoeken, zeker weten. Maar ik kon het niet alleen. Ik denk dat ik vanavond maar eens even in dekamer ga inbreken waar onze dossiers liggen....


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    'Alison moet jij niet in het meisjesdeel douchen?' vroeg Juléan toen ik de badkamer uitliep. Ik merkte op dat hij alleen een joggingbroek droeg. waarom moeten jongens altijd halfnaakt rondlopen?Ik kreeg zoals altijd weer een rood hoofd. 'Te druk,' mompelde ik.


    [het kan zijn dat ik laat reageer want moet ben tegelijk bezig met leren. heb bijna toetsweek :(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (ik moet nu offline... verzin maar wat verder._O_)


    If there's no risk, there's no reward.

    Selena Claire Sensorene
    Ik schrok me dood toen Alex me opeens vroeg wat er was. Ik veegde snel mijn tranen weg.
    'Ik haat mijn gave gewoon en ik kan het niet tegenhouden. Het spijt me dat ik jou en die Andere gast gister heb pijn gedaan. Ik kan het niet echt stoppen.' excuseer ik hem. 'Als je slim bent blijf je uit mijn Burton anders kan je perongeluk een marteldosis krijgen.' Snik ik. Ik kan mijn tranen weer niet in bedwang houden. En alweer bigelen ze over mijn wangen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza | Weerwolf

    Toen ik in mijn kamer was deed ik mijn handdoek af en kleedde me eigen verder aan. Mijn haar liet ik maar zo. Ik keek naar de schoolboeken, maar had niet zo veel zin om te leren. Ik liep me kamer uit op weg naar de vrijetijdsruimte, wetend dat het waarschijnlijk een slecht idee was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    Ik schrok toen ze weer begon te huilen. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Ik had meisjes vaak aan het huilen gemaakt maar ik heb ze nog nooit hoeven troosten. Ik wreef een beetje ongemakkelijk over haar arm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Juléan Quinten Happle
    Waarom moeten jongens altijd halfnaakt rondlopen? hoor ik haar denken. Ik grijns even.
    Omdat we niet echt weten dat er een meisje bij is en het slaapt lekkerder. antwoord ik met Telepathie.
    Ze bloosd. 'Te druk.' Mompeld ze. Ik knik ' Er zijn ook meer meisjes dan jongens.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mila McBrown | Paranoia
    Zachtjes liep ik de trap af, mijn rokje zwierde achter me aan, ik liep naar de eetzaal, nog niemand, ik besloot om in de keuken opzoek te gaan naar cornflakes.
    Toen ik de keuken binnen stapte zag ik een meisje en een jongen die ik nog niet kende, het meisje huilde.

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik keek de ruimte rond maar ik zag niemand. Ik hoorde wat en spitste me oren. Aan de overkant. Ik liep daar heen en zag aantal mensen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila McBrown | Paranoia
    'Uh, gaat het wel?' vraag ik aan het meisje.
    Ik heb haar zien binnen komen, maar haar naam ontglipte me even.
    Als ik me omdraai staat er nog een jongen ik schrik me rot, en zet 2 stappen achteruit, waarbij ik bijna tegen het aanrecht aan knal.

    Ali Jones

    Ik knikte ongemakkelijk. 'Ik ehm, ga naar beneden,' en ik liep er snel vandoor. Ik liep naar de keuken waar ik Mila in de deur opening naar Alex en Selene zag kijken. Selene zat te huilen. Alex stond alleen in zijn onderbroek. 'Jezus,' fluisterde ik maar blijkbaar te hard want Alex keek op.

    Alex Samuels

    'Jezus,' hoorde ik Ali achter me zeggen. Ik keek haar grijzend aan. 'Onder de indruk van geweldige lichaam?' vroeg ik haar. Ali werd rood. 'Nee, geïrriteerd omdat iedereen hier naakt rondloopt,' mompelt ze. Ik grinnikte, blijkbaar had ze het niet echt om halfnaakte mensen. Ik kreeg een geweldig idee en verwacht Selena. Ik liep op Ali af gaf haar een knuffel. Ze probeerde zich los te wurmen maar omdat ik veel sterker was lukte dat niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered