• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ali Jones

    Met tranen in mijn ogen keek ik Derek aan. Nu had ik het gehad, 'ROT ZELF TOCH EEN EIND OP VIEZE HOND!'schreeuwde ik. Ik stormde de kamer uit en sloeg de deur met een harde klap dicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    'ROT ZELF TOCH EEN EIND OP VIEZE HOND!' hoorde ik haar nog schreeuwen. Ik zag het al aankomen. Iedereen vond me toch al een monster. Nou had ik wel eindelijk rust.

    [Eey, ik ga nu slapen ;d Nog gelukkig nieuwjaar hea (: En niet teveel doen D: anders heb ik heel wat om bij te lezen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen

    Zo zacht mogelijk sloop ik door de gangen door. Alles liep geruisloos tot ik Ali 'VIEZE HOND' hoorde roepen en daarna een luide knal van een deur. Ik liep de gang op en hield er tegen. "Ali wordt rustig, laat hem nu maar en ga slapen, maar als je al betrapt wilt worden door Luke op je eerste dag, dan moet je maken dat je binnen 60 seconden in je kamer bent" "Hoe weet jij- oh ja, komop dan, we willen niet betrapt worden" zei ze. Ze probeerde te glimlachen maar haar ogen zeiden genoeg. Ze was teleurgesteld en boos. Om dat te weten had ik Sam niet nodig.

    Ali Jones

    Ik sprintte de jongens trap af waarbij ik langs een verbaasde Alex rende. Ik stormde de meisjes trap op en botste tegen Cat. 'Kom mee naar de kamer,' zei ze.

    Alex Samuels

    Ik keek Ali verbaasd na. Wat was daar in vredesnaam gebeurd. Ik liep snel de trap op en klopte op de deur die Sam had gezegd. Ik deed de deur open en zag Derek op bed liggen. In zijn onderbroek. Hij sliep en ik besloot dat ik hem morgen wel zou vragen wat er gebeurd was.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 2:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Eenmaal in de kamer aangekomen keek ik haar serieus aan. "Morgen doen we alsof er niets is gebeurd, we verzinnen iets waarom Derek zich niet laat zien maar we praten er nizt over, okay ?" vroeg ik serieus.

    Ali Jones

    'Ja is goed, ik was sowieso niet van plan de waarheid over hem te vertellen, dat mag hij mooi zelf doen. Ik ga slapen hoor ik ben moe,' ik schoot snel in me pyjama en dook onder de dekens

    [ Geplaatst via minute bb WHOEEE ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, we zijn dus al heel wat verder blijkbaar? Haha, iemand korte samenvatting die hij of zij mij kan geven?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [@Mags : het gesprek ging eigenlijk tussen Cat, Alex, Sam, Ali en Derek, Derek was veranderd en Ali was er de hele tijd bijgebleven, maar niemand mag weten dat hij een weerwolf is, Sam heeft Derek aangeraakt terwijl hij veranderde en kreeg teveel pijn dus is ze maar weggegaan, Alex was ongerust dus ging hij naar Cat om te weten waar Ali en Derek zijn, die wist dat niet dus stuurde ze hem naar Sam, dat is het zowat, maar niemand mag dus weten dat Derek een weerwolf is dus wij moeten nu iets verzinnen omdat Derek niet online komt]

    Teletubie schreef:
    [@Mags : het gesprek ging eigenlijk tussen Cat, Alex, Sam, Ali en Derek, Derek was veranderd en Ali was er de hele tijd bijgebleven, maar niemand mag weten dat hij een weerwolf is, Sam heeft Derek aangeraakt terwijl hij veranderde en kreeg teveel pijn dus is ze maar weggegaan, Alex was ongerust dus ging hij naar Cat om te weten waar Ali en Derek zijn, die wist dat niet dus stuurde ze hem naar Sam, dat is het zowat, maar niemand mag dus weten dat Derek een weerwolf is dus wij moeten nu iets verzinnen omdat Derek niet online komt]


    [En Ali werd uiteindelijk boos op Derek]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver/onzichtbaarheid
    Ik was uitgeput. De hele avond heb ik zitten oefenen. Hier, in de kelder van Lyle House. Gelukkig had niemand me betrapt, mensen zouden het nogal raar vinden om iemand te hele tijd zien te verschijnen en dan weer te verdwijnen.Niemand mag weten dat ik dit kan. Ik haat dit, onzichtbaarheidsgedoe. Ik geef het op, ik krijg het toch niet onder controle. Ik loop terug naar boven. De kelder uit, de trappen op. Als ik net boven in de gang sta, begin ik te trillen en voor ik het weet, ben ik onzichtbaar. Ik wil naar mijn kamer lopen, maar dan zie ik dat iemand me aanstaart. Hij/zij heeft me net zien verdwijnen...


    If there's no risk, there's no reward.

    Alex Samuels I enorme sterkte

    Ik had net de deur van de kamer waar Derek lag dichtgedaan. Ik draai me om en zie in ineens een jongen verdwijnen. Gewoon POEF, weg. Ik kijk er fronsend naar maar besluit dan dat ik waarschijnlijk aan het hallucineren ben. Ik schud mijn hoofd en loop mijn kamer in waar Juléan al ligt te slapen. Jezus, wat is dat een vaste slaper, denk ik voordat ik me kleren uit trek en in bed ga liggen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 12:59 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gelukkig, die jongen die me heeft gezien is weggegaan. Ik moest echt voorzichtiger doen. Ik besluit mijn kamer binnen te gaan en maar te gaan slapen. Man, wat is hier gebeurd? De kamer ligt vol rommel. De kast staat open en mijn bureaustoel ligt op de grond. Ik ruik de zure geur van braaksel. Ik sluit de deur achter me en ga in bed liggen. Opruimen gebeurt morgen wel.Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Derek al slaapt.


    If there's no risk, there's no reward.

    [Wat gebeurd er nu? Ik heb niet meer zoveel inspiratie...(zip)]


    If there's no risk, there's no reward.

    [Is het erg moest ik al doen dat ik opsta ofs ? Anders vergeet je dit deeltje maar ;D]
    Cat Lincon | Visioenen

    Kreunend werd ik wakker. Hoofdpijn kwam weer op. "Nee niet nu al" mompelde ik. Alles wat gebeurde na die helse hoofdpijn deed ik in een soort van trance. Ik ging rechtop zitten en mijn ogen gingen wijd open. Soms kreeg ik visioenen van de toekomst, maar al een paar keer heb ik er uit het verleden gekregen. Het visioen zei me meer iets. Iets dat ik Derek vandaag met rust moest laten. Laat ik het maar eens vragen aan Ali of Sam straks.

    Ik wordt wakker gemaakt door de geur van braaksel-alweer. Heeft Derek hier gisteren gekotst ofzo? Ik besluit om op te staan. Als ik op de gang kom hoor ik iemand mompelen. 'Nee niet nu al' Het is Cat's stem. Ik klop zachtjes op de deur van haar kamer.


    If there's no risk, there's no reward.