• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik begon te lachen toen Ali met een rood hoofd binnen kwam. "Zozo Ali, aantrok van de jongens ?" zei ik lachend. Puur om haar te plagen. "Hey, hij mag toch helemaal niet naar de meisjeskant ?! Haha, wij houden ons aan de regels zeg". Ik begon harder te lachen dan daarnet. Dus, dit ging makkelijk worden voor de medewerkers niet ?

    Will
    Niemand, behalve ik. Ik denk dat Derek ziek is.
    Ben jij gisteren in onze kamer geweest?' vraag ik haar.


    If there's no risk, there's no reward.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Rustig kwam ik mijn kamer uitgelopen. Ik zag dat Mila net de badkamer uit kwam lopen dus ik waagde mijn kans en sprintte naar binnen. Ik deed het licht aan en de deur opslot. De lauwe stralen gleden over mijn lichaam. Ik douchte nooit met warm water, ofwel was het lauw ofwel was het gewoon koud.

    Ali Jones

    'Ehm, ja ik kwam Derek wat asprientjes brengen,' zei ik. 'Okee, de jongensbadkamer is dus vrij?' De jongen knikte. 'Ik ga douchen in het jongens deel,' gilde ik tegen Cat, die me verbaasd aan keek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik stond me af te vragen wat de jongen hier stond te doen, totdat een meisje iets begon te gillen.

    Will Sylver
    Ik staarde haar na. Cat keek al even verbaasd als ik.
    Plots voelde ik mijn hand trillen.
    Nee! Niet nu!dacht ik. Maar het was te laat, mijn hand werd onzichtbaar...en Cat had het gezien...


    If there's no risk, there's no reward.

    [Me pa besloot om thuis te blijven, so here I am ;D]

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik ging recht op zitten, voelde me nog steeds moe. Ik snoof en rook een vieze stank, was ik dat? Ik pakte wat spullen en liep moeizaam naar de badkamer.


    [juap, hij loopt nog steeds in ondergoed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik had net mijn spullen in de jongensbadkamer gelegd toen ik ineens een reusachtige spin zag. Ik wilde de badkamer uitsprinten maar knalde toen tegen Derek op. Ik voelde me hoofd rood worden.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 13:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    Voordat Cat iets kon zeggen, liep ik weg. Zo snel ik kon terug naar de jongenskant. Daar zag ik dat Derek op weg was naar de badkamer. Ali stond met een rode kop naar Derek te staren.
    'Hey, Derek!' riep ik.


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    Shit, dacht ik eens toen ik me bedacht dat me lingerie nog in de badkamer lag. No way dat híj dat hoeft te zien. Ik dook snel de badkamer weer in, waar Derek al stond...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok, wrm kent iedereen de naam van Derek, terwijl Derek alleen de naam van Ali en Sam weet XD]

    Derek Souza | Weerwolf
    Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik naar Ali die rood werd. 'Nog niet gewend?'
    Ik wou verder lopen maar toen hoorde ik iemand 'Hey Derek,' roepen. Ik keek opzij. Wie was die kerel? Ik mompelde iets wat op hoi leek en liep de badkamer in. Ik deed de deur op slot en deed de douche vast aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik begon zachtjes te vloeken toen ik zag dat hij de deur op slot had gedaan. Ik hoorde de douche stromen. shitshitshit Ik besloot maar te wachten tot dat hij klaar was en dan zo snel mogelijk me string en BH te pakken en dan maar te hopen dat hij het niet had gezien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek mompelde hoi en liep de badkamer in. Wat was er gisteren toch gebeurd? Ik besloot te wachten tot hij klaar was in de badkamer. Ik keek naar Ali, die nog steeds rood was en vroeg: 'Is er iets gebeurd gisterenavond in mijn kamer tussenjou en Derek?'


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    'Ehm,' zei ik terwijl ik wéér rood werd. 'Nee hoor,' zei ik zo overtuigend mogelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    'Hmmm, oké dan. Ik geloof je.' zei ik. Dat was deels de waarheid.
    'Waarop wacht je eigenlijk?' vroeg ik. Want ik zag niet echt een reden waarom ze hier bleef staan.


    If there's no risk, there's no reward.