• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Teletubie schreef:
    [Is het erg moest ik al doen dat ik opsta ofs ? Anders vergeet je dit deeltje maar ;D]
    Cat Lincon | Visioenen

    Kreunend werd ik wakker. Hoofdpijn kwam weer op. "Nee niet nu al" mompelde ik. Alles wat gebeurde na die helse hoofdpijn deed ik in een soort van trance. Ik ging rechtop zitten en mijn ogen gingen wijd open. Soms kreeg ik visioenen van de toekomst, maar al een paar keer heb ik er uit het verleden gekregen. Het visioen zei me meer iets. Iets dat ik Derek vandaag met rust moest laten. Laat ik het maar eens vragen aan Ali of Sam straks.


    [ is niet erg hoor, ik laat Ali ook wel alvast opstaan]


    Ali Jones

    Ik knipperde met me ogen en keek op de wekker. 7 uur. Ughhh, ik zuchtte diep en dacht na over gisteravond. Ik was me zelf niet echt geweest. Ik had nog nooit iemand uitgescholden, laat staan een jongen/wolf. Ik praatte nooit echt veel met jongens en ik doe het een keer en dan BAM, alles gaat mis. Maar ik zou hem niet verraden. Ik had nog nooit iemand verraden en dat liet ik niet veranderen door een of andere idioot. Ik draaide me om en zag dat Cat ook wakker was.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 13:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ShadowHunt schreef:
    Ik wordt wakker gemaakt door de geur van braaksel-alweer. Heeft Derek hier gisteren gekotst ofzo? Ik besluit om op te staan. Als ik op de gang kom hoor ik iemand mompelen. 'Nee niet nu al' Het is Cat's stem. Ik klop zachtjes op de deur van haar kamer.



    [ de jongens en meisjeskant zijn gescheiden dus dat kan niet ;p, en wil je misschien de naam van je poppetje er bij zetten? dat is wat makkelijker :) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik liet me weer in mijn bed neervallen. Visioenen, het was vermoeiend. Ik draaide me om en zag dat Ali wakker was. "Hi" zei ik zacht.

    Ali Jones

    'Hi,' zei Cat. 'Hi,' zei ik terug. 'Wat voor een visioen had je?' vraag ik, 'ik zag je ogen een beetje wazig worden enzo.'


    [ghehe wij spammen dit het topic zowat vol ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    "Ohja visioen" mompelde ik wat. "Ik wou je daar eigenlijk nog over spreken, ik zag dat Derek nogal moe in zijn bed lag en een stem zei dat we hem met rust moesten laten tot hij zelf naar beneden kwam of iets tegen ons zei, weet jij daar misschien meer van ?" vroeg ik zo vriendelijk mogelijk. Het is best mogelijk dat ze niets wou zegge, ze zou hem dan ook verraden maar het zou toch wel handig zijn. Maar als ze het niet wilt, wilt ze het niet ha.

    Will Sylver
    Ik wordt wakker gemaakt door de geur van braaksel-alweer. Heeft Derek hier gisteren gekotst ofzo? Ik besluit om op te staan. Ik heb erge honger dus ga ik maar naar beneden om te ontbijten.
    (wat eten we?:))


    If there's no risk, there's no reward.

    [Hmm, geen idee, kijk wel even op de planning wanneer we mógen eten, ik vind dat er een personage moet zeggen wanneer we eten enzow]

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik rekte me uit, en rolde me om om te kijken of Liz ook al wakker was.
    Nee, ze sliep nog.
    Ik besloot op te staan, misschien was ik als eerste in de badkamer, hoefde ik niet te wachten.
    Ik graaide snel me spullen bij elkaar en haastte me naar de badkamer.

    Ali Jones

    'Ehmm, hij kreeg gister ineens last van een migraine aanval,' verzon ik, 'enne hij zei dat nog wel even kon duren dus zou hij een lange tijd op bed blijven liggen.'

    [kunnen we niet beter gaan eten als er wat meer mensen zijn?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik maakte een 'o' gebaar met mijn mond maar wist dat ze loog. Ik nam het niet slecht op, misschien wou ze hem gewoon helpen. Ali is volgens mij niet het type dat voor niets gaat beginnen liegen. "Goed dan" zei ik geheimzinnig toen ik opstond. "IK GEBRUIK DE BADKAMER ALS EERSTE !" gilde ik erachteraan. Ik graaide al mijn spullen uit mijn koffer en liep zo snel mogelijk naar de badkamer.

    [Ja is goed, zijn we niet vroeger op dan we moeten ?]

    Ali Jones

    'Neee! Ik wil eerst,' zei ik. Ik pakte mijn handdoek en spullen en sprintte achter Cat aan. Maar ik zag nog net een ander meisje de badkamer ingaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Okeey, dan laat ik mijn maagje wel
    wachten)
    Will Sylver
    Ik stond aan de trap toen ik me bedacht om nog niet te gaan eten. Ik liep naar mijn kamer en besloot wat op te ruimen. Net voor de deur vond ik iets op de grond: het was een armbandje. Ik herkende het, het was van Ali. Was ze gisteren in mijn kamer geweest? Ik sloop zo stil ik kon naar de hal waar de meisjeskamers waren. Ik klopte op haar deur. (is dit goed?)


    If there's no risk, there's no reward.

    Cat Lincon | Visioenen

    "Hebben wij dan geen aparte badkamers ?!" roep ik uit. Pff. "Uhm Ali, er klopt een jongen op de deur die je armbandje vastheeft" zei ik lachend. Ik liep achter Ali terug naar onze kamer. Koffers uitlegen dan maar.

    Ali Jones

    'Hier is je armbandje,' zei de jongen. 'Ow ehmm, dankje,' zei ik terwijl ik voelde dat ik rood werd. 'He, wie zijn er allemaal wakker op de jongenskant?' vraag ik hem


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik doe de douche aan en trek mijn pyjama uit.
    De warme water stralen voelen heerlijk.
    Het licht in de badkamer heb ik expres uit gelaten, bah licht.
    Als ik klaar ben pak ik al mijn spullen en stap ik weer naar buiten, daar staan 2 andere meisjes.