• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.

    LovingStyles schreef:
    Ali Jones

    De vrouw is net weggelopen als in een gil uit de hal hoor. Ik spring op en laat Derek achter in de vrijetijdsruimte. 'ja hoor laat het monster maar weer achter,' hoor ik hem nog net mompelen


    [Vuile hond past beter ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Vuile hond past beter ;d]



    [ik heb het aangepast :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eigenares Madison Hope Mortir
    Ik keek bezorgt maar was hoos op haar. ik was van plan om Sam te pakken. Ik moest die kinderen trainen met de gaves die ze bezitte. Ik zag hoe ze in slaap viel en iedereen bij haar kwam. 'Breng haar naar een bank en laat haar even slapen ze heeft rust nodig.' Comandeerde ik.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik werd meegesleurd. Cat lag op de grond. Aan haar aura te zien was ze doodsbang.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:12 ]

    (wanneer gaat de heks naar haar kantoor? dan kan ik haar volgen...sneaky...)


    If there's no risk, there's no reward.

    [Lekker medelevend is hij hea? hij komt naar niemand toe als die gilt xd]

    Derek Souza
    Ali liep weg. 'ja hoor laat de vuile hond maar weer achter,' mompelde ik. Ik stond op en ging voor het raam staan en keek naar buiten, naar de regen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Cat kan niet opstaan, ze slaapt Bella xp]

    Ali Jones

    Als ik me geïrriteerd omdraai zie ik dat Derek naar het raam is gelopen. 'Ughhh, het spijt me okee? het spijt me dat ik je een vuile hond heb genoemd!' zeg ik. 'Je bent meer een onnozele kip,' grinnik ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Okee haaayy kan iemand aub een samenvatting maken want ik heb kapot veel gemist zie ik.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Het is daar nog ochtend toch? wantte...dan slaapt Des nog XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik kniel bij Cat neer en schud zachtjes aan haar schouders. "Cat..? Cat, gaat het?"

    Derek Souza

    'Je bent meer een onnozele kip,' volgde naar haar excuses. 'Dat hoorde ik!' snauwde ik. Ik gromde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton

    Bang kijk ik naar Cat. Niemand anders help haar dus ik moét het wel doen. Voorzichtig schuif ik mijn handen onder haar rug en knieën en til haar op. Tranen lopen over mijn wangen door het gevoel dat ze heeft. Ze is bang, verdrietig en zo moe. Het maakt het alleen maar moeilijker om haar te blijven dragen. "Ze, ze is te moe" mompel ik. Ik zak neer op de grond.

    Eigenares Madison Hope Mortir
    In wenk Selena weer mee n loop naar mijn kantoor. Als Selena binnen is Sluit ik mijn deur en doe ik hem opslot. 'Selena wat jij hebt gedaan is roekeloos. Je had dood kunnen gaan. Je mag zonder mijn toestemming niet eens naar buiten gaan.' Zei zeurderig. 'Wat betreft jou Diagnose ben je magnifiek. Je moet het leren beheersen en als je alleen maar aan de persoon denkt die je wil martelen dat dat gebeurt.' Zeg ik haar informerend.

    [Will kan het niet worden het kantoor is geluidsdicht]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Ali Jones

    'Dat hoorde ik!' snauwt Derek en hij gromt. 'Jeez, rustig maar. Het was maar een grapje hoor. Kan je daar soms niet tegen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered