• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.

    (Jaj! Bedankt Teletubie!(yeah) dan ga ik nu offline. Doei allemaal!(doeg))


    If there's no risk, there's no reward.

    [ Doeeeiii]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mila McBrown | Paranoia
    'En wie ben jij?' vraag ik aan het meisje dat fuck zei.

    Cat Lincon

    Ik liep achter Des naar de kamer van Sam maar Sam was weg. "Ik wist het gewoon !" riep ik uit.

    [ trouwens teletubie, ik sta niet bij de rollenlijst XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Destiny.' roep ik nog naar Mila toe en samen met Cat ren ik naar mijn kamer. Ik hoorde shit van boven. 'Zolder.' zei ik vast beraden. We liepen naar de zolder toe en zagen Sam daar bewusteloos liggen. 'Cat kan jij haar meenmenen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Ik kijk naar Des die ervandoor rent. 'Ik wist het!' roept Cat. 'Kelder checken?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton

    Ik kon maar 1 ding doen. Haar aanraken. Ik kon haar gevoelens bestrijden met haar eigen gevoelens. Ik voelde aan haar en voelde een enorme sterkte en boosheid. Ik verloste me met al de kracht en woede dat ik had en liep terug naar de vrijetijdsruimte. Zwaar ademhalend.

    Cat Lincon

    "Ja kom" zeg ik tegen Ali. We lopen naar de kelder maar stop aan de deur van de vrijetijdsruimte. "Daar" zeg ik zacht. Ik wijs naar een woedende Sam die zwaar ademhaalt.

    [ Ik snap het neit meer. Sam? Cat wilt je op o.O en de schaduw is daar nog...? en wie raak je aan?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mila McBrown | Paranoia
    Een zwaar ademhalend meisje komt binnen.
    En Cat en Ali komen ook binnen.
    We gaan rond het meisje staan.
    'Wat is er met haar?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:57 ]

    [ Oh wacht ik veranderd mijnes ff skip het.]


    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik liep achter Ali en Cat aan naar de kelder en trof daar een zwaar ademhalende Sam. We liepen naar haar toe. 'Wat is er?' in een glimp zat ik dat er nog een persoon was. 'Oke, ben ik nu gek aan het worden of is daar nou nog iemand?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Oh wacht ik veranderd mijnes ff skip het.]


    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik liep achter Ali en Cat aan naar de kelder en trof daar een zwaar ademhalende Sam. We liepen naar haar toe. 'Wat is er?' in een glimp zat ik dat er nog een persoon was. 'Oke, ben ik nu gek aan het worden of is daar nou nog iemand?'

    we zijn in de vrijetijdsruimt :p

    [ IK RAAK DOOR DE WAR. oke oke oke. skip het weer. ik loop achter jullie aan en daar is wel een shit persoon ofzo.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sam heeft de schaduw kunnen aanraken en heeft haar met haar eigen gevoelens bestreden, daarna is ze naar de vrijetijdsruimte gelopen]

    Sam Tipton

    "Niet- niet dichterbij komen" zei ik tegen alle mensen in de kamer. Ik was woedend en bezat net iets meer kracht dan normaal. "Ga, voor ik iemand sla ofzo !" riep ik uit. Ik probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen maar het lukte niet. Het gevoel veranderde, ze was trots ? "Okay stop, wie kent hier iemand die trots kan zijn om verslagen te worden ?!" vroeg ik.