• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ Dit is Selena

    ]
    Juléan Quinten Happle
    Ik trok Alison achter me aan naar beneden. 'Gebruik als smoes dat je in de douche was.' Fluister ik terwijl ik snel een t shirt aantrek. Ik geef haar snel een sportbroekje en loop de woonkamer binnen. Alison wacht 10 seconde en komt dan ook binnen. Rustig ga ik zitten en kijk ik naar de zweep die de vrouw vastheeft.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    'Wie is dat?' vroeg Derek.
    'De eigenares.' antwoorde ik terwijl ik de trappen afliep .


    If there's no risk, there's no reward.

    Derek Souza | Weerwolf

    De eigenares? zei ik in gedachte. 'Dan is er flink wat veranderd in die jaren,' mompelde ik en liep de eetzaal binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    MoonBerry schreef:
    [Hey iedereen, mag ik een samenvatting? (A)]
    [[Willxging slapen en iedereen ging eten of dingen voor zichzelf doen. Juléan deed het licht nog is uit en werd toen meegesleurt. Hij greep Alison vast en het licht sprong aan. Waardoor het stopte. Hij liep naar vrijetijds ruimte boos en Ali ging mee. Alison en Juléan zijn nu denk ik een koppel. Alison slaapt ook bij Juléan nu. In een bed bedoel ik dan. Dat komt omdat Des en Cat de kamer van Juléan en Alex overhoop hebben gehaald en Alex ging slapen in Cats' bed en cat in Ali's bed. iedereen ging slapen en alleen Selena ligt buiten te slapen. Die is nu denk ik onderkoelt. Ze viel in slaap toen ze naar de sterrenhemel keek. En nu is het dus ochtend de eigenares kwam overal achter en eist dat iedereen nu naar de ontbijtzaal gaat.]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    LovingLoser schreef:
    (...)[[Willxging slapen en iedereen ging eten of dingen voor zichzelf doen. Juléan deed het licht nog is uit en werd toen meegesleurt. Hij greep Alison vast en het licht sprong aan. Waardoor het stopte. Hij liep naar vrijetijds ruimte boos en Ali ging mee. Alison en Juléan zijn nu denk ik een koppel. Alison slaapt ook bij Juléan nu. In een bed bedoel ik dan. Dat komt omdat Des en Cat de kamer van Juléan en Alex overhoop hebben gehaald en Alex ging slapen in Cats' bed en cat in Ali's bed. iedereen ging slapen en alleen Selena ligt buiten te slapen. Die is nu denk ik onderkoelt. Ze viel in slaap toen ze naar de sterrenhemel keek. En nu is het dus ochtend de eigenares kwam overal achter en eist dat iedereen nu naar de ontbijtzaal gaat.]


    [+ Derek werd aangevallen door Selena, en kregen een mini discussie, daarna gingen ze beide naar buiten. Alleen Derek ging later naar binnen om te slapen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik loop de eetkamer binnen en ga snel naast Juléan zitten. Ik zie er vast belachelijk uit me die veel te grote kleren. 'Waar was je net?!' vraagt de eigenares. 'Ik was in de badkamer,' zeg ik zo onschuldig als mogelijk. Ik zie dat haar blik naar mijn kleding gaat en haar ogen knijpen samen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Snel schoot ik in mijn rokje en shirt.
    Ik borstelde mijn haren voor de spiegel in onze kamer en liep naar beneden.
    'Hoi,' mompelde ik terwijl ik de eetzaal in liep.

    Eigenares Madelone Hope Mortir
    Ik bekijk het meisje dat binnenkomt. Haar te grote kleding en geen nat haar. Ze was douche. Me hoela. 'Hoe kom je aan die kleding.' Ondervraag ik haar meteen.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Derek Souza

    Ik ging zitten op een stoel en ving een gesprek op tussen de eigenares en Ali. Ik wou naar hun toe lopen, maar ik bedacht me en bleef nog even zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    'Hoe kom je aan die kleding.' vraagt de eigenares. 'Ze zijn van me broer, Ik had ze per ongeluk in me koffer gedaan omdat ik dacht dat het mijn sportkleren waren.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik rekte me even uit en keek naar Ali die met een vrouw stond te praten.
    Ik ging naast Derek aan de tafel zitten.
    'Wie is die vrouw?' vroeg ik aan hem.

    Eigenares Madison Hope Mortir (ik was in de war ik heet geen Madeline maar Madison als ik het weer is fout doe zeg het ff ;)]
    Ik tel ondertussen de kinderen en mis er een. Ik zie meteen wie. Selena Claire Sensorene. Ik zal het omroepen als Alison een antwoord had gegeven.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Will Sylver

    De eigenares was in gesprek met Ali, ze zat in de moeilijkheden.
    Ik werd onzichtbaar een gooide een vork tegen het achterhoofd van de eigenares.
    'Weg!' Roep ik tegen Ali


    If there's no risk, there's no reward.

    Derek Souza

    'Wie is die vrouw?' hoorde ik naast me. Ik keek op zij en zag een meisje. Wie was zij ook al weer? 'Dat mens?' en wees richting die vrouw die bij Ali stond. 'Eigenares of zo'. Ik bekeek het meisje nog eens goed, en merkte dat zij diegene was die wegrende voor de zon. 'Wie denk dat wijf wel niet wat ze is,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik zie dat Will onzichtbaar wordt. Dan vliegt er ineens een vork tegen het achterhoofd van de vrouw. 'Weg!' roept Will. Ik schud me hoofd, daar zou ik alleen maar grotere problemen van krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered