• Hey x3
    Dit is mijn nieuwe verhaal.. En ik vroeg me af of iemand hem zou willen lezen&erop zou willen reageren x3
    Mijn trouwe lezers hebben me namelijk verlaten, [op Evi na dan (H)] ><
    Nouja, het is dus geen Fanfic, [lullig als je daarom afhaakt] dus waarschijnlijk voor iedereen wel leuk x3
    Nouja zie maar :]
    http://www.quizlet.nl/quiz/224823/you-take-me-away/


    all I want for christmas is a girlfriend

    Niemand? ><
    zie je wel dat die promotie topics waardeloos zijn ö


    all I want for christmas is a girlfriend

    Nee lieverd dat komt omdat mensen nu slapen :P

    srry ik ga nu ff geen verhaal maken De volgende keer ;)

    Nee lieverd dat komt omdat mensen nu slapen :P

    srry ik ga nu ff geen verhaal maken De volgende keer ;)

    Ja dat ook x3
    Maar er is alsnog niemand die er op reageert :')


    all I want for christmas is a girlfriend

    nee de meeste ligge nu te slapen achter de computer :P

    nee de meeste ligge nu te slapen achter de computer :P

    Kan ook X'D


    all I want for christmas is a girlfriend

    maar ik zal morge wel eens wat reclame gaan maken voor je Quiz ;)

    Dank n_n


    all I want for christmas is a girlfriend

    '..En dat is dus standplaats gebondenheid.' zei meneer Poppe. Pff, whatever.. Boeit mij het. Hoopvol staar ik naar de klok. Dit is het laatste lesuur voor vandaag, en ik kan niet wachten om naar huis te gaan. Mijn ouders zijn namelijk dit hele weekend weg, en dus ben ik alleen thuis met mijn broer.. Voor de eerste keer! Spannend, dat is het wel, maar het komt vast wel goed.. Langzaam zakken mijn gedachten dieper en dieper, totdat ik ontwaakt woord door de loeiharde schoolbel, die aanduidt dat deze vermoeiende schoolweek ook weer voorbij is. Snel stop ik mijn spullen in mijn tas, en sprint lokaal 108 uit. Normaal zou ik dus echt nooit zo doen, maar wat maakt het uit? Als ik maar thuis ben..

    Als ik langs mijn kluisje loop, stop ik daar snel al mijn spullen in, haal de nodige boeken eruit, en sprint weer naar het fietsenrek. Ook daar ben ik binnen de kortste keren weer uit, en voordat ik het weet, zijn ook die vijf minuten duwen en trekken tussen de boven bouwers voorbij. Ik stap op mijn fiets, en rijd zo snel als ik kan. Maar heel ver kan ik niet komen.. Waarom niet? Nouja, laten we zeggen; ik word afgeleid. Iets hier trekt mijn aandacht enorm, maar ik weet niet precies wat. Totdat 'het' in mijn ooghoek verschijnt. 'Wauw..' zucht ik verbaasd, en ik volg elke beweging die hij maakt. Totdat ik doorheb dat hij naar mij toeloopt dan.

    Bloed schiet naar mijn wangen, en ik kijk snel ergens anders heen. Maar het heeft geen zin.. Mijn hart klopt in mijn keel, en ik zucht eens diep. 'Hey.' zegt hij. 'Hoi.' piep ik. Ik voel mijn wangen nog warmer worden, maar kijk toch langzaam op.

    Dit voelt zo vertrouwd..


    all I want for christmas is a girlfriend