• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    Chopin - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Llovera - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.



    Happy new year, girls! (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 13:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    (...)Neem dan lenzen? (:


    Sommige mensen kunnen geen lenzen, waaronder mijn moeder...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Sommige mensen kunnen geen lenzen, waaronder mijn moeder...


    Ik kan ook geen lenzen, stomme rot dingen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Sommige mensen kunnen geen lenzen, waaronder mijn moeder...
    Oh, waarom niet? (no_chears)
    Maar ik ben al best wel vaak in een brillenwinkel geweest, en ze hebben echt heel veel keuze en heel leuke brillen (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik kan ook geen lenzen, stomme rot dingen.


    Ik moet lenzen anders ga ik echt huilen. Kan ik honderden euro's aan zonnebrillen weggooien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Malambri schreef:
    (...)Oh, waarom niet? (no_chears)
    Maar ik ben al best wel vaak in een brillenwinkel geweest, en ze hebben echt heel veel keuze en heel leuke brillen (:


    Ik wil zo'n ray-ban model, iets kleiner en bruinachtig. Dat staat mij geweldig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb je hele slechte ogen dan, Anne?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vet ego om dat van jezelf te zeggen maar die had ik vandaag nog op in de claire's (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    Vet ego om dat van jezelf te zeggen maar die had ik vandaag nog op in de claire's (:
    Valt toch mee? Als die je geweldig staat mag dat gezegd worden (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Malambri schreef:
    Heb je hele slechte ogen dan, Anne?


    Ja, vooral als ik moe ben dan kan ik de ondertiteling niet meer lezen. Als ik super wakker ben kan ik dat nog wel. Maar ik ben dus bijna altijd moe -,-' En ik heb veel hoofdpijn dus waarschijnlijk krijg ik wel een bril.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Maar ik wil een bril en lenzen anders word ik niet blij en kan mijn zonnebrillen winkel weggooien en dat is zonde. Kan dat? Serieus ik kwam daar altijd met mijn ouders en het stinkt daar binnen, haha.


    Jaa, je kan lenzen en een bril nemen (:. Maar als je ogen niet heel erg slecht zijn kan je in de zomer ook gewoon een zonnebril opzetten zonder lenzen enzo (:.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Malambri schreef:
    (...)Valt toch mee? Als die je geweldig staat mag dat gezegd worden (:


    Haha (: Ik hoop echt dat ze zo een hebben en dat lenzen ook werken dan ben ik helemaal blij.:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Jaa, je kan lenzen en een bril nemen (:. Maar als je ogen niet heel erg slecht zijn kan je in de zomer ook gewoon een zonnebril opzetten zonder lenzen enzo (:.


    Het is vooral voor in de verte, want een leesboek kan ik heel goed lezen. Zelfs miniletters kan ik vaak lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Het is vooral voor in de verte, want een leesboek kan ik heel goed lezen. Zelfs miniletters kan ik vaak lezen.
    Moet je dan uberhaupt een bril? Als je iets verder loopt zie je dingen in de verte toch ook? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    En ik moet mijn rug laten kraken maar ik weet niet waar dat moet. Want het zit vast door de stress van school -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Malambri schreef:
    (...)Moet je dan uberhaupt een bril? Als je iets verder loopt zie je dingen in de verte toch ook? :W


    Ja, ik kan het schoolbord niet lezen en ik ga niet vooraan zitten. Dan moet ik opletten en kan ik niet meer twitteren in de les...
    En ik ga autorijden en dan kan ik niet iets dichterbij rijden want dan zit ik tegen een boom aan, haha.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 17:06 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.