• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    Chopin - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Llovera - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.



    Happy new year, girls! (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 13:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik maak me teveel zorgen, as always. ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En ik praat teveel, as always.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Het is vooral voor in de verte, want een leesboek kan ik heel goed lezen. Zelfs miniletters kan ik vaak lezen.


    Dat heb ik ook (:. Alleen ik heb super slechte ogen, iedereen schrikt er van als ik zeg wat ik heb. Ik heb -4 ofzi, of weet ik veel of t min of plus is. Maar iig, veel mensen die ik ken hebben dan -2 en zien al slecht. Alleen doordat mijn rechter oog met 125% kijkt zie ik alles goed. Rechts kijkt bij mij voor links. Ik zie sommige dingen ook niet, lmdat dat met mijn linkeroog wordt waargenomen, alleen daar kijk ik dus niet mee :p

    Je moet er gewoon niet bang voor zijn, zoals jij het beschrijft heb je het zelfde als Ayla, en zij heeft ook eem vril en.lenzen en een huge zonnebrillen collectie (:. Het zal wel goed komen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vantastic schreef:
    Ik maak me teveel zorgen, as always. ):


    Het komt echt wel.goed kiddo, luister maar naar oma Reina met de slechte ogen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook (:. Alleen ik heb super slechte ogen, iedereen schrikt er van als ik zeg wat ik heb. Ik heb -4 ofzi, of weet ik veel of t min of plus is. Maar iig, veel mensen die ik ken hebben dan -2 en zien al slecht. Alleen doordat mijn rechter oog met 125% kijkt zie ik alles goed. Rechts kijkt bij mij voor links. Ik zie sommige dingen ook niet, lmdat dat met mijn linkeroog wordt waargenomen, alleen daar kijk ik dus niet mee :p

    Je moet er gewoon niet bang voor zijn, zoals jij het beschrijft heb je het zelfde als Ayla, en zij heeft ook eem vril en.lenzen en een huge zonnebrillen collectie (:. Het zal wel goed komen (:


    Whut, ik snap het niet.

    Oef, gelukkig maar (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga even eten, ciaociao


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eetse Anne! X


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vantastic schreef:
    (...)

    Whut, ik snap het niet.

    Oef, gelukkig maar (:


    Mijn linkeroog is zo slecht dat rechta het over heeft genkmen zeg maar. Ik zie dus gewoon goed terwijl ik hele slechte ogen heb. Maar soms mis ik wat beelden omdat ik dat niet zie met links :p.


    Snappie of niet? Ik ben namelijk te lui om veel te typen en heb een low batt haha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eetse anne <3.
    Ik ben foetsie. Low batt en moet nog tot half 8 treinen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Succes Reina! X


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Mijn linkeroog is zo slecht dat rechta het over heeft genkmen zeg maar. Ik zie dus gewoon goed terwijl ik hele slechte ogen heb. Maar soms mis ik wat beelden omdat ik dat niet zie met links :p.


    Snappie of niet? Ik ben namelijk te lui om veel te typen en heb een low batt haha


    I get it. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ben ik weer, bdw (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik verveel me, dus ga ik nog maar een week sheets doen en dan Glee kijken (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb wel min 11 en 13. Dan zie je pas echt niets meer.
    Dat even ter zijd emits ik dat even zag passeren.

    Hello <3


    Tears are words the heart can't say.

    Llovera schreef:
    Ik heb wel min 11 en 13. Dan zie je pas echt niets meer.
    Dat even ter zijd emits ik dat even zag passeren.

    Hello <3


    Woow, dat is best wel erg dan Ö.

    Btw. Alohaa.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.