• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Langzaam werd ik wakker, uit een lange, droomloze, heerlijke slaap. Ik tastte om me heen, maar ik wist niet precies waar ik naar op zoek was. Snel stond ik op, en liep ik naar de badkamer, om tot de ontdekking te komen dat mijn haar een enorme ramp was. Tevergeefs probeerde ik het met de borstel te fatsoeneren. Ik haalde mijn schouders op; onder de kraan dan maar.
    Achteraf stond ik mijn haar droog te wrijven met een handdoek, waarna ik het in een staart bond. Vervolgens ging ik naar beneden, en pakte ik een appel uit de fruitschaal: de groene. 'Hallo,' zei ik tegen Ali.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Heel toevallig dat je de groene neemt? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena Claire Sensorene
    'Niemand haat je.' Troost ze me maar ik weet dat ze me alleen wilt troosten. 'Jullie gave is niet dodelijk.' Murmel ik verder. 'Dodelijk?!' Vraagt Alison nu stotterend. 'Ja dodelijk. Ik heb Will bijna vermoord.' Grom ik dan terwijl ik mijn Hoofd op mijn armen laat rusten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    Ik kijk even op als Alice de keuken inloopt, 'hallo,' zegt ze en ik mompel een hallo terug. 'Jullie gave is niet dodelijk.' Murmelt Selena verder. 'Dodelijk?!' 'Ja dodelijk. Ik heb Will bijna vermoord.' en dan laat ze haar hoofd op haar armen zaken. 'Selena, dat ging per ongeluk! Iedereen maakt fouten in zijn of haar leven. Iedereen heeft dingen die mee of tegen zitten. Je moet er alleen mee leren om te gaan.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Heel toevallig dat je de groene neemt? ;P]

    [Haha, dat is gewoon een 'personal joke'. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Weet één van jullie toevallig waar Derek is?' vroeg ik aan Ali en Selena. Ik wist niet waarom, maar ik had behoefte om met iemand te praten. En aangezien Ali en Selena geen gesprek met me aan gingen, vond ik dat ik maar op zoek moest gaan naar Derek.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    'Weet één van jullie toevallig waar Derek is?' vraagt Alice. 'Volgens mij is hij buiten,' antwoord ik. 'Kom op Selena, iedereen doet wel eens iemand pijn, en als het dan niet fysiek is dan wel mentaal,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben even weg.. misschien met half uurtje terug ofzo.. I dunno]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Buiten. Zou kunnen. Ik liep de keuken uit, en glipte de achterdeur uit. Daar zat Derek, ergens verderop in het gras. 'Hoi,' zei ik. 'Hoe is het?' Ik wandelde dichter naar hem toe, en ging toen naast hem zitten, ervoor zorgend dat ik in de zon, uit de schaduw bleef.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [en het loopt weer eens dood -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    'Ik heb Will bijna vermoord maar ik heb 5 kinderen van mijn oude school echt vermoord.' Grom ik terwijl ik op mijn arm bijt. Ik hou mijn tranen tegen en herkauw mijn tosti.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    'Selena, dat deed je vast niet expres. Je moet gewoon leren je gave te beheersen. Het gaat heus niet in één keer goed dus je moet gewoon in kleine stapjes het leren te beheersen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Biw ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [*O*]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [BRB]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm finally back, Finally after a Year break