• Mijn zus en haar vriend gingen gisteren naar een verjaardag van een vriend van hun. Zij moesten daarvoor iets van Vijf kilometer fietsen.
    Op het feestje werd mijn zus lastig gevallen door een stel jongens. Mijn zus was het zat en zei er wat van. Toch bleven ze door gaan en toen zei haar vriend er wat van. Die jongen helemaal flippen en haalde een mes te voorschijn.
    Toen zijn door de ouders van degene die het feest gaf het huis uit gezet maar toen zaten ze te dreigen dat ze de vriend mijn zus aan het mes zouden rijgen en dat ze hem zouden op wachten bij het halve zolen pad (een hele lange fietspad door de polder waar ze zozo heen moesten). En die jongens waren zeg maar een soort van hele erge jeugdcriminelen dus ze waren er zeker van dat ze er zouden staan. Uiteindelijk zijn mijn zus en haar vriend maar met een auto naar huis gegaan en toen ze langs het halve zolen pad reden stonden ze er nog echt ook.

    Echt, dit vind ik gewoon ziek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG. Dat is echt gestoord.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wtf..

    Ze hadden ze beter omvergereden! xD
    Oke nee, dat is te wreed, Maar dit was echt ziek!


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Echt super eng en doodziek :S Dat mensen om zoiets lulligs andere willen neersteken. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Zulke mensen mogen ze van mij best wel opsluiten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow wtf, oké serieus, laat 'm aangifte doen!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    COMMUNISM schreef:
    Welkom in 2012, waar idioten vrij kunnen zegevieren zonder enige consequenties.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Inderdaad, ziek...


    Life is hard and then we die