• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20Topic
    2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=66#3091529Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123364&page=20

    Topic 6:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123447&page=last&message=66#3107284

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is." (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik zucht express hard. en mompel wat, daarna schraap ik me keel om te kijken of ze merken dat ik ook nog besta...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Dankje, en bédankt," zeg ik glimlachend wanneer hij het er laat op neerkomen dat Donna te populair is om met me om te gaan. Ik haal mijn schouders op en antwoord nog steeds vriendelijk
    "Eigenlijk heb ik haar pas echt via de Glee club leren kennen. Bleek dat we wel ons ei bij elkaar kwijt konden. Speel jij?" vraag ik terwijl ik opschuif en uitnodigend op het bankje voor de piano klop.
    Ik hoor Kyle zijn keel schrapen en knipoog even naar hem.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    'Lilly lieve schat, ik wil dat achter me laten ja. Bij het 1e gevecht in de gymzaal was ik nou niet echt aanwezig en de 2e heb jij een mooie indruk achter gelaten met Amy. Vraag het aan haar en je krijgt alles in geuren en kleuren. Oké?' zeg ik tegen Lilly. Ik richt me dan op Kyle. 'Als dit over dat gevecht gaat dan liever niet.' zeg ik tegen hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk haar onbegrijpelijk aan. 'i ik snap het niet' zeg ik dan maar amar dat zulen ze toch niet horen. 'wat heeft amy gedaan dan?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Irial knipoogt naar me, ik glimlach en zwaai snel en kijk terug naar Donna.
    "Daar gaat het niet over." zeg ik en kijk serieus. "Oké het ziet er nu niet uit dat ik het kan, met me kreupelheid. Maar als ik aangesterkt ben, wil ik auditie doen voor de cheers." zeg ik met een serieus gezicht, ook zo hard dat andere het horen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pablo
    'Tja, ik ken Donna alleen zoals ze eerst was. Door die Glee -club is ze wel veranderd. Best jammer eigenlijk, Donna en ik waren echt een team.' Ik lach als Irial vraagt of ik ook speel. 'Ik klein beetje maar niet zo goed hoor. Ik speel eigenlijk gitaar.' zeg ik en ik ga naast hem zitten. 'Mag ik?' en voordat ik antwoord geef zet ik in met Coming Home


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk even angstig om. NIemand wist het schijnbaar hier. Ik loop maar naar Irial en Pablo. Als hij klaar is loop ik dichter naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "En ik speel eigenlijk drum, maar die moet ik nog uit het auditorium hierheen slepen," zeg ik lachend terwijl hij naast me komt zitten.
    "Mag ik?" vraagt hij voor hij begint te spelen.
    Vol fascinatie luister ik even en begin dan zachtjes mee te zingen.
    Wanneer hij klaar is klap ik even in mijn handen. Ondertussen hoor ik Kyle iets zeggen over cheerleaden, maar ik besluit er hem later vragen over te stellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    'Audities voor de cheers?' vraag ik serieus. 'Van mij mag je. Je kan ons geheime wapen worden als jongen maar je moet het wel echt kunnen want er is grote concurrentie en niemand is echt aardig tegen elkaar in dat clubje. Je moet zo hoog mogelijk op de sociale ladder proberen te klimmen maar je kan altijd auditie doen, morgen, 4e uur, in de gymzaal.' zeg ik tegen Kyle. Ik vind dit erg schattig. Dan excuseer ik me naar hem en richt me naar Lilly. 'Je kan dan nog zoveel vergeten maar je hebt Pablo geslagen. Alleen omdat hij me beschermt. Niet erg sociaal, hè?' zeg ik tegen haar. De boosheid begint weer enorm te borrelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'Heb ik hem geslagen? waarom dan?' ik kijk haar een beetje verbaasd aan. Ik hield niet van ruzie's maar van vrienden moesten ze afblijven. Maar nu had ik ze een keer en vergat ik alles

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pablo
    Ik lach. 'Zo goed was het niet hoor' zeg ik. 'Drums zijn wel gaaf. Ik heb thuis nog een stel staan, enorm oud. Als je daar op drumt dan breken ze.' Irial is wel oké. Beter dan alle andere hier tot nu toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Dat kan niet, morgen. kijk naar me... Kan het als ik wat meer hersteld ben." vraag ik nog snel. Maar ze is al met Lilly bezig. Ik zucht, en kijk naar Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik merk onenigheid op tussen Donna en Lilly en spring recht. Ik neem Donna bij de arm en trek haar een eindje mee achteruit.
    "Kalm, Don," zeg ik met een glimlach terwijl ik haar op een stoel trek en zelf naast haar ga zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    lilly
    Ik kijk naar Irial die donna weg trekt. 'Maar donna wat is er dan gebeurd?' vraag ik toch nieuwsgierig

    [moet zo weg]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    'Laat ik er op houden. Jij lokte uit, ik heb iets gezegd wat niet kon, Pablo beschermde me als een goede vriend hoort te doen en daarna verzonnen jij en Amy een plan om hem in elkaar te slaan. Onverwacht, gewoon op school. Op zijn eerst dag. Ik weet niet wat jij ervan vindt maar ik vind het behoorlijk overdreven.' zeg ik tegen Lilly. Dat kind moet nu echt snel weggaan anders breng ik haar hoogst persoonlijk weer terug naar dat ziekenhuis.
    Irial trekt me bij Lilly weg.
    'Bedankt' zeg ik. 'Ik zou haar zo weer naar dat ziekenhuis terug geslagen hebben.' en ik geef heb een kus op mijn wang.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:36 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."