• Ik haat het dat ik heel veel verhaalideeën heb, dus ik ga ze hier allemaal neerzetten en jullie mogen er een maar elimineren, ghehe. De slechte dus...

    Idee 1.
    Een meisje wordt wakker in een hell van een huis. De grond ligt bezaaid met drankflessen, dronken mensen liggen te slapen en het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Ze vindt een briefje waarop staat: You have 24 hours. Ze ontmoet als ze het huis doorzoekt een aantal anderen. Ze proberen uit te vinden wat er de laatste avond is gebeurd. Zijn ze op tijd?


    Idee 2.
    Drie meisjes krijgen de kans om de gevaren van New York te ontdekken. De roem, de prijs van schoonheid en ruzies veroorzaken allerlei problemen. Één van de meisjes besluit haar reputatie op te bouwen en een mega house-party te geven in hun appartement, maar of dit nou wel zo'n goed idee was...


    Idee 3.
    De Amerikaanse Eleanor heeft een geweldig leven vol geld, dure auto's en exclusieve feestjes. Haar ouders zijn twee succesvolle advocaten en hebben het meestal druk. De rijkdom blijkt haar een beetje naar haar hoofd te stijgen en haar ouders besluiten haar op een vliegtuig te droppen naar het kleine kikkerlandje Nederland. Zonder geld, eten of andere levensmiddelen. Het enige dat ze bij zich heeft is een koffer kleding. Ze moet op haar eigen kracht zien te 'overleven', maar dan ontmoet ze de geweldige Joshua. Hij is arm en leeft met zijn ouders in een buitenwijk van Amsterdam. Na een maand moet ze weer terug naar Amerika, maar wat kiest ze? Haar oude, rijkeluis leventje of de liefde met de arme Joshua?


    Idee 4.
    Vijf jongens en meisjes zijn elkaar helemaal zat. Een paar jaar geleden hebben twee een vreselijke ruzie gehad en ze zitten er even helemaal doorheen. Door één klein dingetje willen ze niks meer met elkaar te maken hebben. Één van de vijf besluit hun allemaal een maand in een caravan op te sluiten. Komt dit goed of zitten ze elkaar zo dwars dat ze de tent afbreken?


    Idee 5.
    Na een vreselijke ruzie thuis besluit Ryan thuis weg te lopen. Hij neemt het eerste beste vliegtuig dat op het vliegveld aankomt en komt aan in India. Hij heeft het idee de wereld rond te gaan reizen en bij te komen, even op zichzelf te zijn. Hij ontmoet de beeldschone Farrah in Zuid-Afrika en ze besluit met hem mee te gaan. Na een paar weken in Amerika aangekomen blijken ze beide als vermist opgegeven te zijn in Californië. Maar daar zijn ze helemaal nooit geweest...?


    Welk[e] idee/ideeën doen?
    Origineel?
    Fanfiction van maken?
    Als ik begin [dat duurt nog lang], waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 15:59 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    1 of 5, de rest vind ik weinig origineel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    5 :]. Kun je een prachtig verhaal omheen bouwen. 1 is ook nog wel vet, maar 5 is mooier imo _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is geen onnozele reactie, dit topic moet weer omhoog want anders wordt er gezeurd dat ik een nieuwe heb aangemaakt. Ik ga één van deze verhaalideeën weer uitschrijven, maar weet niet welke.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Welk[e] idee/ideeën doen? 1, 4 of 5
    Origineel? Anders had k ze hierboven niet neergezet -_-
    Fanfiction van maken? Maakt me niet zo uit
    Als ik begin [dat duurt nog lang], waarschuwen? Graag, maar wilt niet zeggen dat k het gelijk ga lezen, ligt aan je eerste hfstkkn^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Authors schreef:
    Ik vind 1 wel leuk klinken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind 5 echt gaaf klinken. Als je dat doet, wil je me dan waarschuwen?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Combustible schreef:
    Ze spreken me geen van alle aan, sorry ;x


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    1 of 3 lijken me wel leuk ;)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Welk[e] idee/ideeën doen? Nummer 1.
    Origineel? Ja.
    Fanfiction van maken? Nee.
    Als ik begin [dat duurt nog lang], waarschuwen? Ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    4 of 1, maar please géén fanfic, dat verkracht je ideeën. Wel waarschuwen.


    Intersectional feminist