• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:24 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Zo dom ben ik niet Jitse. Dan zit ik alsnog onder de verf.' Ik grijnsde naar hem. 'Kun je me nu geen big hug geven?' vroeg ik en ik keek hem lief aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Dan moet ik eerst nog een pot verf vinden." zei ik serieus en ik deed aanstalten om weg te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik keek Jitse even aan. 'Goed,' zei ik. 'Dan niet. Maar onhoud een ding, alles kan tegen je gebruikt worden.' Ik keek hem grijnsend aan. Oh, dit kreeg hij terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Maar schatje toch." lachte ik. Ik sloeg mijn armen om haar heen en draaide haar rond.
    "Zo beter?" vroeg ik voor mijn lippen op de hare drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Maar schatje toch,' hoorde ik Jitse zeggen. Ik voelde zijn armen om me heen en voordat ik plagend weg kon stappen zoende hij me al. Ik glimlachte eventjes maar zoende daarna terug. Heel even haalde ik mijn lippen van de zijne.
    'Ja,' zei ik met een glimlach. 'Veel beter. Bijna perfect.' Dat laatste zei ik plagerig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Wat mist er dan nog?" ik dacht even na. "Natuurlijk." ik haalde en pakje lucifers boven. "Een lichtje." ik streek er eentje af en hield het dicht bij mijn hand. "Wees gerust. Ik steek niets in brand, en als het uit de hand loopt doe ik zo." ik sloot mijn hand rond het vlammetje en toen ik mijn hand weer opende was het uit.
    "Zie je. Geen probleem. Mag ik eentje doen branden of heb je ze toch liever uit?" vroeg ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Jitse, ik plaag je maar. Met of zonder lampje, het maakt niks uit. Jij bent er toch.' Ik gaf hem een kus op zijn wang. 'Waarom heb je trouwens een pakje lucifers bij?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Dat heb ik altijd bij. Net als dit touw." ik haalde een dun, maar stevig touw uit mijn zak. "Standaard survival spullen." grinnikte ik;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Matthew Livingstone
    'Waar wil je het over hebben?' vroeg ik aan Amber toen we alleen waren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jake Smith
    We liepen in stilte verder tot we binnen waren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Nieon
    'Het enigste wat ik altijd bij heb is mijn mascara, mijn sleutels en mijn telefoon.' Ik lachte.


    Ambers Somers
    'Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen,' zei ik zacht. 'Maar denk je niet dat we eigenlijk wel heel snel gaan?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    We waren halfweg de gang toen mijn nekhaar recht ging staan.
    "Rebecca!" bulderde een stem. Er waren maar 3 personen die me nog Rebecca noemen. Mijn ouders en... Karl. Vliegensvlug draaide ik me om en het was net of mijn nachtmerrie op me af liep.
    "Eindelijk heb ik je gevonden." hij klonk opgelucht maar ik hoorde het scherpe kantje in zijn stem, het voorspelde niets goeds. Ik jammerde doodsbang en zette een stap achteruit toen hij op me af kwam.
    "Waar is Amber?" hij keek even rond. "Maakt niet uit, ik kom wel terug voor haar. Kom we gaan naar huis." hij stak zijn hand naar me uit.
    "Nee." fluisterde ik en ik zette een stap achteruit. Ik draaide me vliegensvlug om en rende weg. Hij mag me niet te pakken krijgen!
    Ik rende, mijn voeten vonden hun weg vanzelf. Ik kwam bij de zijdeur en liep over het grasveld. Ik liep richting het bos, maar bedacht me. Ik had iemand nodig die me kon helpen. Als er geen mensen waren die dat konden, dan misschien de dieren. Ok, het klonk belachelijk, maar mijn broer zou me daar nooit zoeken. Ik liep de stallen binnen en kroop in Inkhearts box. Hj hinnikte geschrokken, maar deed verder niets. Ik rolde me in een hoekje op een bolletje en stak met trillende handen mijn mp3 in mijn oren. Hij is hier niet. Hij is hier niet. Hij kan me niet meenemen. Alles komt goed. Ik bleef in gedachten tegen mezelf spreken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Mijn gsm heb ik hier ook;" ik haalde hem boven. "Oh nee, nu moet ik dat allemaal weer in mijn zakken proppen. Ik sukkelde wat.
    "Klaar, maar nu moet ik echt iets te eten krijgen." zei ik toen alles terug op zijn plaats zat.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    btw
    miss hoort Amber die stem ook
    ze is daar toch ergens in de buurt, denk ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Matthew Livingstone
    Ik dacht even na over wat ze had gezegd. 'Je hebt gelijk.' zei ik toen.

    Jake Smith
    'Luister,' zei hij, 'wil je haar zeggen dat ik ben veranderd, dat ik haar wil helpen en dat het me spijt.' vervolgde hij. Ik had het gevoel dat hij aan het liegen was maar het klonk zo overtuigend dat ik het wel moest geloven. 'Oké, ik zal het haar zeggen.' zei ik en hij verdween. Ik liep terug naar de stallen en ik zag haar zitten in de stal van Inkheart. Rustig liep ik de stal binnen en kalmeerde Inkheart een beetje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe